|
Effie Platinum – Sustained success |
בנק הפועלים |
אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY |
עדיין משתמשים במזומן? כך הפכה ביט לאופציה המועדפת להעברת כספים בקרב מיליון וחצי ישראלים |
|
Effie Platinum – Sustained success |
טפרברג |
McCann Tel Aviv |
לוקח 149 שנה לבנות מסורת של יין ו-4 שנים לבנות את המותג הצומח בקטגוריה |
|
Effie Platinum – Sustained success |
לופה |
nononononoyes |
עושים משהו טוב עם התמונות שלכם באפליקציה, שנה אחרי שנה |
|
Media Innovation |
טפרברג |
McCann Tel Aviv |
הרגולציה עשתה לנו סרט (בקטע טוב) – אסור לפרסם את היין שלנו. מותר לפרסם סרטים בכיכובו של היין שלנו |
|
Media Innovation |
yes |
McCann Tel Aviv |
מהמצעד של גלגל"צ לזכורות והאהובות – איך קומסי קומסה התגלה כפרסומת והפך לשיר ניצחון! |
|
Media Innovation |
לוריאל |
McCann Tel Aviv |
גרנייה משיקה את עידן פוסט התמימות של הדיגיטל: כשלועגים על המדיה, מנצחים את המדיה ובגדול! |
|
טואלטיקה ופארם |
קימברלי קלארק |
McCann Tel Aviv |
יוצא מאזור הרכות: לילי מוכיח שאפשר לדבר על טאבו, ומשנה את השיח בקטגוריה: מרכות לניקיון |
|
טואלטיקה ופארם |
טבע |
McCann Tel Aviv |
תהיו בטוחים שזו הצלחה: סירופ אקמולי הפתרון הבטוח לבייבי כבר מהכאב והחום הראשונים |
|
טואלטיקה ופארם |
פרוקטר אנד גמבל |
אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY |
המדיח שלפני המדיח | איך כבשנו את קטגוריית קפסולות המדיח באמצעות תובנה חכמה אחת |
|
יופי, אופנה וטיפוח |
דלתא |
אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY |
חולצת סוף מסלול זה לא פיג'מה- איך החזרנו את הכבוד לשינה של הישראלים ומכרנו 60% יותר פיג'מות? |
|
יופי, אופנה וטיפוח |
לוריאל |
McCann Tel Aviv |
It’s a kind of magic: כך הצטרפנו לזירת הביוטי הצפופה בדיגיטל והצלחנו גם לחדש וגם להרים למותג! |
|
מגזרים |
יוניליוור ישראל |
מימד |
בקור-נטו הצלחה – כיצד גלידה אחת שינתה הרגלים של מגזר שלם? |
|
מגזרים |
תנובה |
McCann Tel Aviv |
לראשונה במנה האחרונה: קינוחי הקיץ של תנובה ממציאים תפקיד חדש ליוגורט במטבח הערבייאיר |
|
מגזרים |
מחלבת טרה – החברה המרכזית – חטיבת החלב |
טרה |
פעמיים כי טוב – מהלך השיווק החכם שהכניס את טרה לבית החרדי |
|
מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ומוצרים לבית |
שריג אלקטריק |
מנצ' |
רק נינג'ה אמיתי יכול לכבוש נתח שוק של 67%! |
|
מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ומוצרים לבית |
שטראוס מים |
אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY |
שטראוס מים | איך שדרגנו את המים ליותר מ- 2 מיליון ישראלים |
|
מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ומוצרים לבית |
איקאה |
McCann Tel Aviv |
איך איקאה הפכה מיטה חולה – למסיבת פיג'מות, וקפצה ב-26% במכירות מזרנים |
|
מוצרי מזון |
שמן תעשיות בע”מ |
ברוקנר יער לוי |
טונה עץ הזית: איך מייצרים בשורה אמיתית בשוק הטונה בישראל? |
|
מוצרי מזון |
בונז’ור |
McCann Tel Aviv |
חם מהתנור של בונז'ור: מוצרי בצק שמרים קפואים לאפייה ביתית. קטגוריה טרייה, חמה ובריח של הצלחה אדירה |
|
מוצרי מזון |
אסם |
McCann Tel Aviv |
ביסלי זה הכי אחי! איך אפשר להיות מותג קלאסי וחדשני בו-זמנית ולייצר מגמה חדשה במכירות? |
|
מוצרים דיגיטליים ואטומציה |
בנק הפועלים |
אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY |
המהפכה של בנק הפועלים | איך ביססנו את bit כאפליקציית התשלומים של ישראל עם למעלה ממיליון משתמשים פעילים |
|
מוצרים דיגיטליים ואטומציה |
Terminal X |
גיתם BBDO |
מהשקה להובלת השוק – איך בתוך שנה כבשנו את שוק ה- e-commerce בקטגוריית האופנה |
|
משקאות |
ויסוצקי |
ראובני פרידן IPG |
ויסוצקי DRINK & EAT – ההשקה המוזיקלית שהכניסה חדשנות לשוק התה הישראלי |
|
משקאות |
נביעות טבע הגליל בע”מ |
יהושע TBWA |
מהפכה של שתייה: כיצד הפכה נביעות למותג המשקאות הצומח ביותר בשנת 2018 . |
|
משקאות |
טפרברג |
McCann Tel Aviv |
יום אחד עוד יעשו על זה סרט: איך מותג קטן שוב מנפץ את הגבולות, מביא את סיפור המותג שלו למסך הגדול, וממריא לשמיים עסקית ותדמיתית |
|
נדל”ן ותשתיות |
קבוצת פז |
McCann Tel Aviv |
המֶהההפכה של Yellow: האפליקציה שפרצה את גבולות הנוחות בעידן הדיגיטלי |
|
נדל”ן ותשתיות |
אמישראגז – החברה האמריקאית הישראלית לגז בע”מ |
אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY |
"מחמם המים של אמישראגז | עם נתוני מכירות כאלה, אפילו הברווז מבסוט חבל"ז"אבי |
|
פיננסים |
בנק לאומי |
McCann Tel Aviv |
נהייתי בנק עם סטארט-אפ: לאומי משיקים לראשונה בישראל פלטפורמה דיגיטלית שמחברת בין הורים לילדים, ומגיעים לשימוש של 14% מהקהל הפוטנציאלי במוצר! |
|
פיננסים |
הפניקס |
nononononoyes |
5, 4, 3, 2, וזהו. השקת "הפניקס Smart": ביטוח חכם, בלי לשלם סתם. |
|
פיננסים |
בנק הפועלים |
אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY |
פועלים לעסקים- איך שמנו את העסקים הקטנים במרכז השיח בישראל וצמחנו ב-6% נתח שוק |
|
פעילות חברתית וציבורית – מגזר עסקי |
פרוקטר אנד גמבל |
אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY |
איך רתמנו 87,500 איש לתרום יחד "צמה של עוצמה" עבור נשים חולות סרטן בישראל? |
|
פעילות חברתית וציבורית – מגזר עסקי |
קוקה-קולה ישראל |
גליקמן שמיר סמסונוב Publicis |
כשעושים טוב, יוצאים WOW. מהלך קיץ חברתי-חוויתי לבני נוער |
|
פעילות חברתית וציבורית – מגזר עסקי |
ABBVIE |
McCann Tel Aviv |
ביי ביי הפטיטיס C – AbbVie מתגייסת למאמץ הלאומי למיגור מחלת הצהבת בישראל |
|
פעילות חברתית וציבורית – עמותות |
בית השנטי |
אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY |
דמיינו את הילד שלכם כילד רחוב איך גרמנו לעשירון העליון לפתוח את הכיס והגענו לשיא של תרומות עבור בית השנטי? |
|
פעילות חברתית וציבורית – עמותות |
עלם עמותה לנוער במצבי סיכון |
גיתם BBDO |
נלחמים על "בית אמיתי": איך הצלנו את הבית היחיד שמטפל בנפגעות תקיפה מינית והפכנו תופעה מושתקת לסוגיה שמטרידה כל בית בישראל |
|
קמעונאות |
אייס קפיטל קמעונאות |
יהושע TBWA |
עושים את זה קל ובסטייל: ACE משדרגת את הבית ואת התוצאות העסקיות של הרשת |
|
קמעונאות |
בי דראגסטורס |
גיתם BBDO |
מהפכת הפארם של ישראל איך גרמנו למדינת ישראל לעבור מ- A ל- Be ? |
|
קמעונאות |
איקאה |
McCann Tel Aviv |
קפיצה קטנה לאיקאה, קפיצה גדולה במכירות! איך כבשה IKEA את צרכני ה-Impulse |
|
רכב ותחבורה |
כלמוביל |
nononononoyes |
יונדאי יונדאי יא יונדאי: שוברים את שיא כל הזמנים במכירות רכב בישראל בפתיחת שנה |
|
שירותים, נופש ופנאי |
ג’ירו ישראל – GIRO |
אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY |
"כולם הלכו לג'ירו" | איך ריתקנו מאות אלפי ישראלים למרוץ אופניים, הוצאנו 80,000 איש מהבתים והראנו לעולם אומה שוחרת ספורט, תרבות ופנאי |
|
שירותים, נופש ופנאי |
מפעל הפייס |
אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY |
זה אתה עם עוד קצת כסף וזה חישגד עם תדמית צעירה ורעננה |
|
תקשורת ומדיה |
בזק |
אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY |
איך גרמנו למדינה שלמה לשיר על נתב, ניפצנו שיאי ביקושים ומכר והבאנו את המותג בזק לשיאים חדשים, מול אתגרי שוק ותדמית חסרי תקדים |
|
תקשורת ומדיה |
yes |
McCann Tel Aviv |
מקומסי קומסה לאו-לה-לה! כששוק התקשורת פרובלמטיק, yes מצליחה במהלך גיוס לקוחות דרמטיק! |