
Fighting To Remember: ”זיכרון בסלון“ הופך את זיכרון השואה לתוכן הכי חם ברשת – וכובש את קהל העתיד: בני דור ה-Z
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: זיכרון בסלון, הורדת מצגת
בעולם שבו זיכרון השואה הולך ומתרחק, ודור העתיד נמשך לתכנים מהירים ודיגיטליים, “זיכרון בסלון” יצא למשימה חדשנית: להפוך את זיכרון השואה לחלק בלתי נפרד מהתרבות של דור ה-Z.
המיזם הצליח לשבור את כללי המשחק – פשוטו כמשמעו. במקום לחכות שבני הנוער יגיעו לסלון המסורתי, “זיכרון בסלון” הגיע לסלון הדיגיטלי שלהם. איך? השתלטות על משחק המחשב הפופולרי Call of Duty WWII, אשר המחיש את מראות מלחמת העולם השנייה, ושילוב עוצמתי של ניצולי שואה וגיימרים מובילים בשידורים חיים.
המפגש בין שני העולמות יצר חוויה וירטואלית שעדיין לא נראתה כמותה: בני נוער יצאו למסע רגשי דרך עיניהם של השורדים, כשהם משחזרים יחד רגעים היסטוריים בלתי נשכחים. התוצאה לא איחרה לבוא – הסרטונים שודרו בפלטפורמות של דור ה-Z, הפכו לשיחת היום ברשתות החברתיות וזכו להד ציבורי גלובלי עם למעלה מ-1.5 מיליון צפיות אורגניות. המהלך שינה את הדרך בה צעירים חווים את זיכרון השואה, ואף הביא לכך ש-1,500 בתי ספר ביקשו להטמיע את הסרטונים כחלק מתוכנית הלימודים ביום השואה.
“Fighting To Remember” הוכיח שזיכרון השואה יכול להתקיים גם במאה ה-21 – לא רק לשרוד אלא לפרוץ דרך אל לב התרבות העכשווית, בשפה וברגש שמתחברים לדור העתיד ומבטיחים שהזיכרון ימשיך לדורי דורות.
![]() |
![]() |
![]() |
עדי אלטושלר, מייסדת מיזם זיכרון בסלון | מורן ציפר, מנכ"לית שותפה בעמותת זיכרון בסלון | מיכל ליפמן, מנכ"לית שותפה בעמותת זיכרון בסלון |