It’s more than just a cup of coffee |
משקאות |
נסטלה |
Taster's Choice |
קישור |
קישור |
|
כשאסטרטגיית שיווק יוצרת מהפכה תרבותית ומובילה להנפקה |
פיננסים |
מיטב בית השקעות |
מיטב טרייד |
קישור |
קישור |
|
מאוחדת עד אליך - איך הוכחנו למבוטחות מאוחדת ששום דבר לא יעצור אותנו בדרך אליהן? |
שירותים, נופש ופנאי |
קופת חולים מאוחדת |
קופת חולים מאוחדת |
קישור |
קישור |
|
לא וואוו לכם? מאוחדת משיקה את מועדון הבריאות האפליקטיבי הראשון, ומביאה רמה אחרת שלWELLNESS לשירותי הרפואה בישראל! |
מוצרים דיגיטליים ואוטומציה |
קופת חולים מאוחדת |
מאוחדת WOW |
קישור |
קישור |
|
מסופרפוד לסופרברנד - איך הפכנו את מרינה למלכת הפטריות של ישראל |
מוצרי מזון |
מרינה גליל |
מרינה פטריות |
קישור |
קישור |
|
לוקחים את האפי ברצינות: max לוקחים את זירת העצמאים ברצינות ומייצרת מנוע צמיחה חדש בזירת העסקים |
Business to business - מהלכי שיווק |
max |
max |
קישור |
קישור |
|
צומחים בתוך הבלאגן: איקאה עושה סדר בבית ומתחזקת בשנה הקשה ביותר |
קמעונאות |
IKEA |
IKEA |
קישור |
קישור |
|
מהלך ההסברה של קבוצת קשת |
מהלך שיווקי בתקופת המלחמה |
קבוצת קשת |
הסברה ישראלית |
קישור |
קישור |
|
האמת הפשוטע: נוטרילון לוקח את האותנטיות לקצה ומביא את האמון במותג לשיאים חדשים |
Media Innovation |
טבע |
נוטרילון |
קישור |
קישור |
|
הזמן עושה את שלו: קניוני עופר מוסיפים ערך לבילוי בקניון מזנקים בכל המדדים |
נדל"ן ותשתיות |
מליסרון |
קניוני עופר |
קישור |
קישור |
|
בריאות זה הכול: מרחיבים את תפיסת הבריאות – ומכפילים את הצמיחה של מכבי בתוך חצי שנה! |
שירותים, נופש ופנאי |
מכבי שירותי בריאות |
מכבי שירותי בריאות |
קישור |
קישור |
|
: דואגים למטפלים: טבע שמה את הגיבורים השקופים במרכז הבמה – ומגיעה לשיאי סנטימנט בקרב הציבור הישראלי |
פעילות חברתית וציבורית - מגזר עסקי |
טבע |
טבע - דואגים למטפלים |
קישור |
קישור |
|
GO אוורירי: רגישות ונחישות מנצחות הכל - ההשקה המוצרית הראשונה בישראל של אחרי השביעי באוקטובר פורצת את תקרת הצמיחה ומכניסה קהלים חדשים לקטגוריית יוגורט החלבון |
מוצרי מזון |
תנובה |
GO |
קישור |
קישור |
|
מהפכת השירות של לאומי: מביאים רף חדש של נוחות לעולם הבנקאות וזוכים מחדש באמון ובחירת הלקוחות |
פיננסים |
קבוצת לאומי |
בנק לאומי |
קישור |
קישור |
|
גוון חריימה A0336: כשצבע מתחבר לרגש ישראלי – טמבור מבססת את עצמה מחדש כמותג הצבע של ישראל |
מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ומוצרים לבית |
טמבור |
טמבור |
קישור |
קישור |
|
מאפס למאה: הדרך של BYD להובלה מוחלטת של קטגורית הרכבים החשמליים |
רכב ותחבורה |
Shlomo Motors |
BYD |
קישור |
קישור |
|
להיות כאן ילד: במבה מזכירה לישראלים למען מה הם נלחמים ומעניקה כוח ותקווה למדינה שלמה |
שיווק בעידן משבר |
אסם נסטלה |
במבה |
קישור |
קישור |
|
קום והתהלך עם במבה: כשאהבת הארץ פוגשת את המותג הכי אוהב בישראל, מטיילים לשיאים חדשים |
מוצרי מזון |
אסם נסטלה |
במבה |
קישור |
קישור |
|
נעם עושה את הכריך טוב יותר! איך הקפצנו את המכירות של נעם בשיעור דו ספרתי עם פוקוס על הגבינות המיוחדות |
מוצרי מזון |
CBC – חטיבת החלב |
טרה |
קישור |
קישור |
|
המדיום הוא האוזן: ריסז מתחפש לאייקון של פורים ומגיע לעשרות מיליוני חשיפות |
Media Innovation |
ליימן שליסל |
ריסז |
קישור |
קישור |
|
קו ישיר לעתיד: תרבות הנסיעה החדשה שסללה לנת"ע את הדרך לשינוי פני התחבורה בישראל |
רכב ותחבורה |
נת"ע - נתיבי תחבורה עירוניים |
דנקל |
קישור |
קישור |
|
יופי של מהלך, יופי של תוצאות! איך הפכנו בתוך שנה את מכבי אסתטיקה לעסק צומח ומוביל |
יופי, אופנה וטיפוח |
מכבי אסתטיקה (מבית מכבידנט) |
מכבי אסתטיקה |
קישור |
קישור |
|
למקסם כל הזדמנות צמיחה: max הופכים רגעים של החיים להזדמנויות עסקיות ונכנסים לכל ארנק שלישי בישראל |
פיננסים |
max |
max |
קישור |
קישור |
|
איך הפכנו ב-3 שנים לשוות פי 7! |
Effie Platinum - Sustained success |
עמותת שוות |
עמותת שוות - מנהיגות לנערות |
קישור |
קישור |
|
העתיד נראה פרטנר: מאתגרים שוק מיושן והופכים מחברת סלולר בשחיקה, לקבוצת התקשורת החדשנית והצומחת בישראל |
Effie Platinum - Sustained success |
קבוצת פרטנר |
Partner |
קישור |
קישור |
|
מהסיב הפרטי לסיב של המדינה: פרטנר מביאה לכולם את הסיב שהם באמת רוצים ומגייסת עשרות אלפי לקוחות מרוצים |
נדל"ן ותשתיות |
קבוצת פרטנר |
Partner Fiber |
קישור |
קישור |
|
פרטנר 5G: הנוסחה לצמיחה זה פשוט להביא לדור הכי נכון את הדור הכי נכון |
תקשורת ומדיה |
קבוצת פרטנר |
Partner5G |
קישור |
קישור |
|
מאון לאון – תוצאות לפנתיאון! |
נדל"ן ותשתיות |
אפקון תחבורה חשמלית ודור אלון |
ON |
קישור |
קישור |
|
נפרדים מכל הסטרס שבחניה: אפליקציית סנטרל פארק משנה את הרגלי החניה בתל-אביב ומגיעה ל-150,000 משתמשים בפחות משנה! |
מוצרים דיגיטליים ואוטומציה |
סנטרל פארק |
אפליקציית סנטרל פארק |
קישור |
קישור |
|
מלגת קטיף לאומי: 1,600 טון של תקווה וערבות הדדית בשעת משבר |
שיווק בעידן משבר |
קבוצת לאומי |
בנק לאומי |
קישור |
קישור |
|
כל נער צריך בנק אחד שיאמין בו: הכירו את פרויקט בגרויות לאומי, המיזם שהציל בגרויות של דור שלם |
פעילות חברתית וציבורית - מגזר עסקי |
קבוצת לאומי |
בנק לאומי |
קישור |
קישור |
|
משהו טוב קורה, כשמשתנים בשביל הישראלים: אל על משיקה מטוס, מיתוג ושפה, וממריאה לשיאים של עשרים שנה |
רכב ותחבורה |
אל על |
אל על |
קישור |
קישור |
|
הופכים בעיה שקופה לשיחת השעה בעולם האופנה: כך סייענו לעשרות נשים לצאת ממעגל האלימות הכלכלית |
פעילות חברתית וציבורית - מגזר עסקי |
המשביר לצרכן |
המשביר לצרכן |
קישור |
קישור |
|
גאודה של יששש: עמק נמתחת למחוזות חדשים, מזנקת ב-15 נקודות נ"ש ומכפילה את מכירות הגאודה! |
מוצרי מזון |
תנובה |
עמק |
קישור |
קישור |
|
"היי בייבי, חזרנו": איך האגיס כבש מחדש את לב האמהות הטריות |
טואלטיקה ופארם |
קימברלי קלארק |
האגיס |
קישור |
קישור |
|
עושים סוף לבריחה : איך דיפנד החזירה את הבטחון לגיל השלישי והפכו את מגמת השחיקה לצמיחה! |
טואלטיקה ופארם |
קימברלי קלארק |
דיפנד |
קישור |
קישור |
|
הדרך של יטבתה "מהשוקו בדרך לאילת", לצמיחה של 55% , פי 2 מהשוק! |
Effie Platinum - Sustained success |
יטבתה |
יטבתה |
קישור |
קישור |
|
Fighting To Remember: ”זיכרון בסלון“ הופך את זיכרון השואה לתוכן הכי חם ברשת – וכובש את קהל העתיד: בני דור ה-Z |
פעילות חברתית וציבורית - עמותות |
זיכרון בסלון |
זיכרון בסלון |
קישור |
קישור |
|
ישראלי לפני טורקי: טורקי עלית מוותר על שם המותג לטובת שיח מאחד על הרוח הישראלית |
מהלך שיווקי בתקופת המלחמה |
שטראוס עלית |
טורקי עלית |
קישור |
קישור |
|
בית בלב- יותר מדיור מוגן, דיור מאושר |
שירותים, נופש ופנאי |
בית בלב |
בית בלב |
קישור |
קישור |
|
UPAPP על הרגליים: האפליקציה שגרמה לישראלים לזנק מהספה והזניקה את כמות המצטרפים למכבי ב-25%! |
מוצרים דיגיטליים ואוטומציה |
מכבי שירותי בריאות |
אפליקציית UPAPP |
קישור |
קישור |
|
איך הצלחנו להביא לגידול דרמטי של 19% במכר הכמותי בספרינג – בשנה של מס סוכר ומודעות צרכנית גוברת? |
משקאות |
יפאורה תבורי |
ספרינג |
קישור |
|
קישור |
איך הצלחנו לבנות מכונת שיווק דיגיטלית שמייצרת צמיחה של 100% בביצועים העסקיים |
מהלכים המבוססים על דאטה ופרסונליזציה |
IDI חברה לביטוח |
ביטוח 9 |
קישור |
קישור |
|
איך הצלחנו לבנות מכונת שיווק דיגיטלית שמייצרת צמיחה של 100% בביצועים העסקיים |
Media Innovation |
IDI חברה לביטוח |
ביטוח 9 |
קישור |
קישור |
|