התקשרו היום! 077-5719588 | gali@effie.org.il

GO אוורירי: רגישות ונחישות מנצחות הכל – ההשקה המוצרית הראשונה בישראל של אחרי השביעי באוקטובר פורצת את תקרת הצמיחה ומכניסה קהלים חדשים לקטגוריית יוגורט החלבון

GO אוורירי: רגישות ונחישות מנצחות הכל – ההשקה המוצרית הראשונה בישראל של אחרי השביעי באוקטובר פורצת את תקרת הצמיחה ומכניסה קהלים חדשים לקטגוריית יוגורט החלבון משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: תנובה, הורדת מצגת

איך הוצאנו את הנקניק מהכריך היישר למרכז השולחן, והצמחנו את כל קטגוריית הנקניקים?

איך הוצאנו את הנקניק מהכריך היישר למרכז השולחן, והצמחנו את כל קטגוריית הנקניקים? משרד פרסום: LEAD Ogilvy, חברה: זוגלובק, הורדת מצגת רקע קטגוריית הנקניקים שמרה על סטגנציה לאורך שנים, והתקבעה בראש הצרכן כ”פתרון נוח לצריכה בכריך”. העובדה שמדובר בהזדמנות צריכה מוגבלת לרוב לשימוש אחד, הקשתה באופן טבעי על צמיחת הקטגוריה. הבנו שהפוטנציאל לצמיחה ולהתעוררות קטגוריית […]

דרך טעימה להביא לצמיחה: תנובה כובשת את שוק הטופו בעזרת חיבור למוטיבציה בלתי צפויה

דרך טעימה להביא לצמיחה: תנובה כובשת את שוק הטופו בעזרת חיבור למוטיבציה בלתי צפויה משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: טופו Alternative, הורדת מצגת טופו. קוביה לבנה וספוגית שעד לפני מספר שנים נחשבה לנחלתם של קומץ קטן של טבעונים, וגם אצלם – לא כולם התלהבו ממנה. עד ש-Alternative הגיע. תנובה הביטה אל שוק הטופו, וראתה […]

קראנצ’ פיסטוק הזהב הירוק

קראנצ’ פיסטוק הזהב הירוק משרד פרסום: BLINK HAVAS, חברה: נסטלה, הורדת מצגת גלידות נסטלה חרטה על דגלה לפעול ע”י שיווק קרוב, כלומר היכולת של המותג ליצור שיח קרוב ואותנטי עם הצרכן שכוללת להיות נוכחים היכן שהם נמצאים, הקשה, תגובתיות בזמן אמת ונתינת ערך אמיתי בהתאם. נחשפנו לפוסט של אוהד ראוך, המכונה “איש הפיסטוק”, שנוהג להפיץ […]