התקשרו היום! 077-5719588 | gali@effie.org.il

איך הפכנו ב-3 שנים לשוות פי 7!

איך הפכנו ב-3 שנים לשוות פי 7! משרד פרסום: מנצ', חברה: עמותת שוות, הורדת מצגת הרקע:‘שבוע הנערה הישראלית’ הפך לפרוייקט לאומי המעניק לנערות ולנשים את האומץ לראות את עצמן כפי שהן באמת: חזקות, מלאות פוטנציאל, וראויות להוביל שינוי חברתי ומשמעותי.   חמשת העוגנים של המהלך השיווקי-עסקי: 1.      יצירת מודעות והשראה רחבה: קמפיינים מעצימים כמו “תראי […]

העתיד נראה פרטנר: מאתגרים שוק מיושן והופכים מחברת סלולר בשחיקה, לקבוצת התקשורת החדשנית והצומחת בישראל

העתיד נראה פרטנר: מאתגרים שוק מיושן והופכים מחברת סלולר בשחיקה, לקבוצת התקשורת החדשנית והצומחת בישראל משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קבוצת פרטנר, הורדת מצגת 2019, פרטנר במלכוד; לאחר שנים של שחיקה עסקית בליבת הפעילות ובבידול, כשמולה תחרות אימתנית מצד ענקיות השוק, המצב נראה עגום. אך 4 שנים אחרי, פרטנר לא רק שינתה כיוון – […]

sudnc

sudnc משרד פרסום: תדיראן, חברה: דוגמה, הורדת מצגת

הסיבים של בזק כובשים את הזירה עם למעלה מ-400K לקוחות- כך הפכה בזק למנצחת הגדולה של זירת הסיבים למרות שזינקה אחרונה למירוץ

הסיבים של בזק כובשים את הזירה עם למעלה מ-400K לקוחות- כך הפכה בזק למנצחת הגדולה של זירת הסיבים למרות שזינקה אחרונה למירוץ משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: בזק, הורדת מצגת הסיבים של בזק  כובשים את הזירה עם למעלה מ-400K לקוחות- כך הפכה בזק למנצחת הגדולה של זירת הסיבים למרות שזינקה אחרונה למירוץ. […]

איך תפוצ’יפס התחיל בשדה וכבש את המקום ה-1 בקטגוריית החטיפים בישראל!

איך תפוצ’יפס התחיל בשדה וכבש את המקום ה-1 בקטגוריית החטיפים בישראל! משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: שטראוס, הורדת מצגת הלך השיווק של תפוצ’יפס היה מהפכני בקטגוריית החטיפים המלוחים בישראל. בעוד שהמותג היה פופולרי, הוא סבל מחוסר בידול בקטגוריה היפר-תחרותית הנשלטת ע”י במבה. בנוסף, השוק פעל תחת פרדיגמה אחידה של “כיף” – ללא […]

הדרך של יטבתה “מהשוקו בדרך לאילת”, לצמיחה של 55% , פי 2 מהשוק!

הדרך של יטבתה “מהשוקו בדרך לאילת”, לצמיחה של 55% , פי 2 מהשוק! משרד פרסום: באומן בר ריבנאי, חברה: יטבתה, הורדת מצגת בשנת 2018 מוצאת את עצמה מחלבת יטבתה במציאות בה תחום משקאות החלב, התחום בו היא שולטת ביד רמה הפך לזירה אגרסיבית ותחרותית. הבנו שכדי להמשיך ולצמוח אנחנו חייבים לאתגר את הסטאטוס קוו ולתרגם […]

סוחפים את הישראלים לשיגעון המסחר בבורסה ומובילים להנפקה מוצלחת

סוחפים את הישראלים לשיגעון המסחר בבורסה ומובילים להנפקה מוצלחת משרד פרסום: מיטב בית השקעות, חברה: מיטב בית השקעות, הורדת מצגת עם פרוץ מגפת הקורונה בשנת 2020, השוק הפיננסי חווה טלטלה משמעותית. בעוד שבארה”ב התחוללה מהפכת מסחר עצמאית עם כניסת פלטפורמות מסחר חדשניות ,בישראל השוק נותר מנומנם, בשל שליטת הבנקים והשחקנים החוץ-בנקאיים שנאבקו על נתח קטן […]

הטרנספורמציה של פז: מחברת דלקים לחברת לקוחות סיפורה של אפליקציית yellow

הטרנספורמציה של פז: מחברת דלקים לחברת לקוחות סיפורה של אפליקציית yellow משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: פז-yellow, הורדת מצגת תארו לעצמכם מותג שחייב לזהות את הרגע המדויק בו העולם משתנה – ולהמציא את עצמו מחדש. זה בדיוק מה שקרה בפז, חברת האנרגיה המובילה בישראל, שניצבה מול שתי מהפכות דרמטיות: המעבר מאנרגיה פוסילית לאנרגיה מתחדשת […]

ממספר 3 חזק, למספר אחד: איך טורנדו איגפו את השוק וכבשו את הזירה של המחר- זירת האינוורטר

ממספר 3 חזק, למספר אחד: איך טורנדו איגפו את השוק וכבשו את הזירה של המחר- זירת האינוורטר משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: טורנדו, הורדת מצגת בשוק מזגנים מקובע ושמרני, שנשלט במשך שנים על ידי שני ענקים, טורנדו הצליחה לחולל מהפכה של ממש. במקום להתמודד חזיתית מול המתחרים הוותיקים, החברה בחרה באסטרטגיית איגוף נועזת – […]

אקוסיסטם של נחישות: איך הפך GO ממותג חלבון צר למנוע צמיחה ששווה יותר מ-180 מיליון ש”ח

אקוסיסטם של נחישות: איך הפך GO ממותג חלבון צר למנוע צמיחה ששווה יותר מ-180 מיליון ש”ח משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: תנובה, הורדת מצגת “I wasn’t trying to improve the high jump, I was trying to change it.” – Dick Fosbury כמו דיק פוסברי, שהמציא מחדש את הקפיצת לגובה, גם GO לא שאף להיות עוד מותג […]