התקשרו היום! 077-5719588 | gali@effie.org.il

פרטנר פורצת את גבולות המותג, רוכבת על הסיב הפרטי לתוך בית הלקוח ומתבססת כחברת תקשורת מובילה!

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: Partner, הורדת מצגת

במשך שנים פרטנר התבססה כחברת סלולר חדשנית ומובילה; אך כאשר ההכנסות בסלולר נשחקו ביציבות במשך עשור, המציאות
העסקית חייבה את קבוצת פרטנר לחפש אפיקי הכנסה חדשים. פרטנר מבינה כי המשימה המרכזית היא חדירה לבית הלקוח, זירה בה
שולטות ענקיות תקשורת מבוססות וותיקות. פרטנר מזהים הזדמנות: בעולם בו חיינו הופכים לטכנלוגיים מתמיד והצורך של הלקוחות
באינטרנט ביתי חזק רק עולה – תשתיות התקשורת )הבסיס המאפשר ליהנות מכל הקדמה הזו( – לא השתנו כבר שנים. פרטנר מזהה
פוטנציאל להביא את בשורת החדשנות לשוק המיושן, ומבקשת להתבסס כאלטרנטיבה החדשנית, שמתאימה למציאות של היום
– ושל מחר. הצעת ערך רוחבית וחוצת קטגוריות שתאפשר לחברה לחדור לבית ולצמוח בכל הפרמטרים העסקיים והתדמיתיים. פרטנר
נכנסת אל בתי הישראלים באמצעות מט ב- 3 מהלכים: תחילה דרך הסיב הפרטי )קראנו אפילו לגידי להפסיק לחלוק אינטרנט עם השכנים(,
משם למודל טלוויזיה חדש שמבטיח שלא תשלמו על ערוצים סתם )בדרך שברנו צלחות של עולם ישן(, ולבסוף טריפל חדשני שנשען על
תשתית טובה יותר. בעבודה עקבית פרטנר מצליחה להתנתק מהעולם הישן ולהתב סס כקבוצת שירותי תקשורת, רחבה בהרבה מעולם
הסלולר הצר. בסיום 2022 פרטנר מתבססת כחברת התקשורת החדשנית הישראל )בכלל, ובכל קו מוצרים(; מובילת שוק הסיבים,
כחברה המומלצת והמועדפת בבית; שצרכנים בוחרים בה – ומוכנים לשלם עבורה יותר.

אסף אביב- סמנכ יונתן רגב- מנהל אגף תקשורת שיווקית
אסף אביב- סמנכ"ל שיווק ותוכן יונתן רגב- מנהל אגף תקשורת שיווקית