התקשרו היום! 077-5719588 | gali@effie.org.il

ירוק ששווה זהב: שתי מילים וצבע שיצרו סיפור שלם – השקת סופרקריל ECO מקפיצה את המכירות וההעדפה לטמבור

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: טמבור, הורדת מצגת

זה ירוק. הידעת? המוח שלך התעכב על צמד המילים האלה יותר מאשר היה מתעכב אליהן אילו היו רשומות כך: זה ירוק.

ההסבר הקוגניטיבי לכך: אפקט סטרופ. הנטייה שלנו להתעכב על גירויים שמגלמים בתוכם סתירה פנימית. כאשר טמבור, מותג הצבע האייקוני של ישראל, סימן לעצמו ייעוד לבנות סביבות חיים טובות יותר,

הגיעה ההשקה המוצרית שעושה בדיוק את זה: סופרקריל ECO, סדרת הצבעים הראשונה ללא VOC – תרכובות אורגניות נדיפות הנמצאות בצבע ועלולות להזיק לבני אדם בעת נשימתן לטווח הארוך.

אבל לא הכל וורוד: בשוק בו אחוז חסרי העדפה גבוה במיוחד, צבע הופך לקומודיטי, וכאשר לוקחים בחשבון מציאות בה הצרכן מוצף בים ירוק של מסרים מקיימים,

איך מותג הצבע האייקוני ביותר בישראל יצליח לפרוץ את הקשב הצרכני ולהשיק חדשנות בקטגוריה, צבע ידידותי יותר לסביבה? התשובה ברורה: באמצעות שינוי כל מניפת הצבעים – לירוקה.

במהלך תקשורתי הפרעתי ובולט שמבוסס על האפקט שהוזכר למעלה, השקת סופרקריל ECO גרמה לכוווולם לעצור ולהתבונן, עוררה שיח חוצה-פלטפורמות וקהלים

וחשוב מכל– חיזקה את ההעדפה הצרכנית לטמבור בכך שיצרה בידול מוצרי רלוונטי ומשמעותי עבור הצרכנים: לנשום אוויר נקי יותר בבית.

צביה אורנשטיין סמנכלית שיווק טמבור שרון ברוקנר מנהל תקשורת שיווקית ודיגיטל
צביה אורנשטיין סמנכלית שיווק טמבור שרון ברוקנר מנהל תקשורת שיווקית ודיגיטל