הסופר? מהחלומות. ההצלחה העסקית? מציאותית ביותר!
משרד פרסום: בורודה קפלן, חברה: יוחננוף, הורדת מצגת
שתי מגמות עיקריות מאפיינות את תחום קמעונאות המזון התחרותי בישראל:
· התחזקות האיקומרס והסטת הצריכה לאונליין.
· מלחמה בגזרת המחיר – מגמה שהתחזקה עם יוקר המחיה שהחל לרחף על המשק במהלך 2022.
מגמות אלו הפכו את חווית הקניה למשנית וחשובה פחות. רשת יוחננוף הבינה שאין לה סיכוי לנצח את השוק אם תנקוט באסטרטגיית me too והחליטה לקחת בעלות על מיצוב החוויה, להציע חווית קנייה ששווה לצאת בשבילה מהבית באמצעות הבטחה שרק יוחננוף יכול לקיים: סופר מרקט מהחלומות.
מהלך זה משלים את השלב השלישי באבולוציה השיווקית של הרשת. לאחר שנתיים של השקעה במחלקות הטריות, בחדשנות טכנולוגית ובחוויית הקניה בסניף, השקנו בשנת 2022 קמפיין שתכליתו למצב את יוחננוף כשחקן המוביל את זירת חווית הקניה: אם ב-2020 חשפנו את “מאחורי הקלעים” של המתרחש בסופר וב-2021 העברנו את החגיגה לקדמת הסניף, הרי שבמהלך הנוכחי התמקדנו בחוויה כוללת מבוססת לא רק טריות ואותנטיות אלא גם חדשנות וקדמה, שהופכת בזכות הדרך של יוחננוף לקלה, נוחה ומהנה יותר וכמעט חלומית.
בזכות עבודה שיווקית עקבית ויסודית, הצליחה רשת יוחננוף לקחת בעלות על מיצוב חוויית הלקוח בסניף, בתקופה מאתגרת ובשוק תחרותי, מה שהשתקף היטב בתוצאות העסקיות: יוחננוף צמחה פי – 2.5 משוק קמעונאות המזון בשנה מאתגרת ותחרותית והציגה גידול של 6.8% בהכנסות הרשת וגידול של 8.7% ברווח הגולמי. זאת הדרך של יוחננוף!
איתן יוחננוף, בעלים ומנכ"ל | אלעד חרזי, משנה למנכ"ל | דגנית שורץ, מנהלת השיווק, פרסום ודיגיטל |