גם באפי כולם חייבים לדעת: איך MAX הפכו למותג המוביל והצומח בזירת ההלוואות החוץ בנקאיות הישראלית
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: max, הורדת מצגת
2022 המצב בישראל מורכב, יוקר המחיה מטפס, עננת מיתון מרחפת מעל לזירה פיננסית. הביקוש להלוואות בתקופה הזו גבוה מאד וב-MAX מסמנים את התחום כמנוע צמיחה. יש רק בעיה אחת: הלוואות הן נחלתן הכמעט בלעדית של הבנקים, בעוד שחברות האשראי נלחמות על ה-“שאריות”. אל מול בעיה זו, ב-MAX מבינים שכדי לצמוח בזירת ההלוואות הם צריכים לסמן את ה-‘אויב’ הנכון, את מי שמחזיק ברוב העוגה, הבנקים. הם גם מבינים שאם MAX ימוצב כמתחרה ראוי לבנקים, הוא יגבר בהכרח על כל שאר המתחרים בזירה החוץ בנקאית. עם תובנה זו לנגד עיניהם ב-MAX רוקמים מהלך נועז. הם מייצרים הצעת ערך טובה יותר ממה שיש לבנקים להציע, ובתוך כך הם מפצירים בכל עם ישראל לדעת כי ב-MAX יש הלוואות בתנאים טובים יותר מהבנק. מכאן הדרך למהלך תקשורתי חד וסופר אפקטיבי כבר היתה קצרה. ובמבחן השורה התחתונה ההחלטה הנועזת הצדיקה את עצמה ואף מעבר לכך: MAX הצליח לכבוש את זירת ההלוואות החוץ בנקאיות, להפוך לחברת האשראי עם תיק האשראי הגדול ביותר, ולמותג הצומח ביותר בקטגוריה.
רוני חיטרון - מנהלת מחלקת מוצרי אשראי ומט"ח | גלית הראל - מנהלת מחלת תקשורת שיווקית ומותג |