סבתא בישלה הצלחה: איקאה חוגגת את הגיל השלישי החדש ומקפיצה את תדירות הביקורים בסניפים
סבתא בישלה הצלחה: איקאה חוגגת את הגיל השלישי החדש ומקפיצה את תדירות הביקורים בסניפים משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קבוצת McCann, הורדת מצגת
המהפך של מקס סטוק: מרשת סטוקים זולים, למותג דיסקאונט מוביל
המהפך של מקס סטוק: מרשת סטוקים זולים, למותג דיסקאונט מוביל משרד פרסום: Great Digital, חברה: Great Digital, הורדת מצגת
הכל בשבילי: מהרבה שופרסלים -לשופרסל אחת חזקה !
הכל בשבילי: מהרבה שופרסלים -לשופרסל אחת חזקה ! משרד פרסום: גליקמן שמיר סמסונוב Publicis, חברה: שופרסל, הורדת מצגת
הסופר? מהחלומות. ההצלחה העסקית? מציאותית ביותר!
הסופר? מהחלומות. ההצלחה העסקית? מציאותית ביותר! משרד פרסום: בורודה קפלן, חברה: יוחננוף, הורדת מצגת
המהפך של מקס סטוק: מרשת סטוקים זולים, למותג דיסקאונט מוביל
המהפך של מקס סטוק: מרשת סטוקים זולים, למותג דיסקאונט מוביל משרד פרסום: Great Digital, חברה: Great Digital, הורדת מצגת
מסתבר שאין תחליף לחוויית קנייה: יוחננוף מהמרת על חווית הטריות בסניף וזוכה בכל הקופה.
מסתבר שאין תחליף לחוויית קנייה: יוחננוף מהמרת על חווית הטריות בסניף וזוכה בכל הקופה. משרד פרסום: בורודה קפלן, חברה: יוחננוף, הורדת מצגת במציאות בה איקומרס הפך לשיחה המרכזית בתחום הקמעונאות והשחקניות הגדולות משקיעות משאבים רבים בכדי להסיט את הצרכנים לאונליין, השכילה יוחננוף להתחבר לתובנה לפיה גם בעולם דיגיטלי, אין תחליף לחוויה הפיזית. תובנה זו הפכה […]
מולטי הצלחה: איך אופטיקנה הגדירה קהל חדש למשקפי מולטיפוקל והפכה את "פורטיפוקל" למנוע צמיחה חדש, בקהל שלא חשב שהמוצר רלוונטי אליו
מולטי הצלחה: איך אופטיקנה הגדירה קהל חדש למשקפי מולטיפוקל והפכה את "פורטיפוקל" למנוע צמיחה חדש, בקהל שלא חשב שהמוצר רלוונטי אליו משרד פרסום: ראובני פרידן IPG, חברה: אופטיקנה, הורדת מצגת
צמיחה מהאגדות: סיפור על רכיב עדשות משקפי הראייה של קרולינה למקה ברלין שהביא ל-%30 עלייה במכירות
צמיחה מהאגדות: סיפור על רכיב עדשות משקפי הראייה של קרולינה למקה ברלין שהביא ל-%30 עלייה במכירות משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קרולינה למקה ברלין Optic Pro, הורדת מצגת
זה מיני סופר, אבל זה סופר הצלחה!
זה מיני סופר, אבל זה סופר הצלחה! משרד פרסום: מנצ', חברה: דור אלון, הורדת מצגת הסיפור של אלונית בשנת 2020 הוא סיפור על מותג שהצליח לזהות הזדמנות אסטרטגית ולייצר זירה חדשה בעולם הקמעונאות – זירת הקמעונאות בדרכים (קניות סופר בדרכים) וזאת בשנה המאתגרת ביותר לתנועה בדרכים – שנת קורונה. שוק חנויות הנוחות כולל 4 חברות […]
מאסטר בלי שף: כך IKEA KITCHENS הפך לשחקן מוביל בקטגוריה עם זינוק של 30% במכירות
מאסטר בלי שף: כך IKEA KITCHENS הפך לשחקן מוביל בקטגוריה עם זינוק של 30% במכירות משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: איקאה, הורדת מצגת אם היינו שואלים אתכם בתחילת 2019 מה עולה בראשכם כשאתם חושבים על איקאה, ככל הנראה התשובה לא הייתה “מטבחים”. וזה אחד האתגרים הגדולים שאיקאה התמודדה עימם- בעוד הישראלים מעמיסים כוסות POKAL […]