התקשרו היום! 077-5719588 | yael@effie.org.il

הסופר? מהחלומות. ההצלחה העסקית? מציאותית ביותר!

הסופר? מהחלומות. ההצלחה העסקית? מציאותית ביותר! משרד פרסום: בורודה קפלן, חברה: יוחננוף, הורדת מצגת שתי מגמות עיקריות מאפיינות את תחום קמעונאות המזון התחרותי בישראל: ·       התחזקות האיקומרס והסטת הצריכה לאונליין. ·       מלחמה בגזרת המחיר – מגמה שהתחזקה עם יוקר המחיה שהחל לרחף על המשק במהלך 2022. מגמות אלו הפכו את חווית הקניה למשנית וחשובה פחות. […]

סבתא בישלה הצלחה: איקאה חוגגת את הגיל השלישי החדש ומקפיצה את תדירות הביקורים בסניפים

סבתא בישלה הצלחה: איקאה חוגגת את הגיל השלישי החדש ומקפיצה את תדירות הביקורים בסניפים משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: IKEA, הורדת מצגת מעולם לא הייתה תקופה טובה יותר להיות בן הגיל השלישי – הם בריאים יותר, הם נמרצים יותר, והם נהנים מהחיים יותר! וכיאה לפלח באוכלוסייה שהולך וגדל, ושיש לו אנרגיה, זמן והכנסה פנויה, […]

מסתבר שאין תחליף לחוויית קנייה: יוחננוף מהמרת על חווית הטריות בסניף וזוכה בכל הקופה.

מסתבר שאין תחליף לחוויית קנייה: יוחננוף מהמרת על חווית הטריות בסניף וזוכה בכל הקופה. משרד פרסום: בורודה קפלן, חברה: יוחננוף, הורדת מצגת במציאות בה איקומרס הפך לשיחה המרכזית בתחום הקמעונאות והשחקניות הגדולות משקיעות משאבים רבים בכדי להסיט את הצרכנים לאונליין, השכילה יוחננוף להתחבר לתובנה לפיה גם בעולם דיגיטלי, אין תחליף לחוויה הפיזית. תובנה זו הפכה […]

מולטי הצלחה: איך אופטיקנה הגדירה קהל חדש למשקפי מולטיפוקל והפכה את "פורטיפוקל" למנוע צמיחה חדש, בקהל שלא חשב שהמוצר רלוונטי אליו

מולטי הצלחה: איך אופטיקנה הגדירה קהל חדש למשקפי מולטיפוקל והפכה את "פורטיפוקל" למנוע צמיחה חדש, בקהל שלא חשב שהמוצר רלוונטי אליו משרד פרסום: ראובני פרידן IPG, חברה: אופטיקנה, הורדת מצגת

זה מיני סופר, אבל זה סופר הצלחה!

זה מיני סופר, אבל זה סופר הצלחה! משרד פרסום: מנצ', חברה: דור אלון, הורדת מצגת הסיפור של אלונית בשנת 2020 הוא סיפור על מותג שהצליח לזהות הזדמנות אסטרטגית ולייצר זירה חדשה בעולם הקמעונאות – זירת הקמעונאות בדרכים (קניות סופר בדרכים) וזאת בשנה המאתגרת ביותר לתנועה בדרכים – שנת קורונה. שוק חנויות הנוחות כולל 4 חברות […]

מאסטר בלי שף: כך IKEA KITCHENS הפך לשחקן מוביל בקטגוריה עם זינוק של 30% במכירות

מאסטר בלי שף: כך IKEA KITCHENS הפך לשחקן מוביל בקטגוריה עם זינוק של 30% במכירות משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: איקאה, הורדת מצגת אם היינו שואלים אתכם בתחילת 2019 מה עולה בראשכם כשאתם חושבים על איקאה, ככל הנראה התשובה לא הייתה “מטבחים”. וזה אחד האתגרים הגדולים שאיקאה התמודדה עימם- בעוד הישראלים מעמיסים כוסות POKAL […]