לצמוח Zה מה שבא לי: המוקטיילס של תפוזינה חוגגים את החופש ומקפיצים את מכירות המותג כולו!
לצמוח Zה מה שבא לי: המוקטיילס של תפוזינה חוגגים את החופש ומקפיצים את מכירות המותג כולו! משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קבוצת McCann, הורדת מצגת
איך עשינו עניין מהסודה וצמחנו ב11% כשכלל השוק צונח ב-8%?
איך עשינו עניין מהסודה וצמחנו ב11% כשכלל השוק צונח ב-8%? משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: יפאורה , הורדת מצגת
עולם חדש של צמיחה: סדרת Barista של Alternative כובשת את כוס הקפה ו(לא) משאירה קצף למתחרים
עולם חדש של צמיחה: סדרת Barista של Alternative כובשת את כוס הקפה ו(לא) משאירה קצף למתחרים משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קבוצת McCann, הורדת מצגת
סערה בכוס קפה: סדרת בריסטה של תנובה Alternative מבססת את ההובלה של תנובה בשוק תחליפי החלב
סערה בכוס קפה: סדרת בריסטה של תנובה Alternative מבססת את ההובלה של תנובה בשוק תחליפי החלב משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: Alternative, הורדת מצגת שנת 2020, תנובה ALTERNATIVE מגיח לעולם כמותג לייף-סטייל שמכניס צבע, טעם ואנרגיה לעולם תחליפי החלב. בתוך שנה, תנובה ALTERNATIVE פרץ את הגבולות התדמיתיים והעסקיים של הקטגוריה, עם צמיחה של 43% […]
כי זה מה שבא לנו: המותג תפוזינה מעדכן את האייקוניות שלו והופך למותג הצומח ביותר בקטגוריה
כי זה מה שבא לנו: המותג תפוזינה מעדכן את האייקוניות שלו והופך למותג הצומח ביותר בקטגוריה משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קבוצת McCann, הורדת מצגת המותג תפוזינה כנראה זכאי לתואר ‘קאמבק השנה’ כמעט בכל המובנים. המותג האייקוני משנות ה-90 שהפך להיות אחד המותגים האטרקטיביים בקטגוריית המשקאות, איבד מזוהרו במהלך השנים, ונערת תפוזינה האייקונית נשכחה. […]
BLOW YOUR MIND: ויסוצקי מגדילה את הקטגוריה, עם קהלים חדשים וחוויית צ׳אי
BLOW YOUR MIND: ויסוצקי מגדילה את הקטגוריה, עם קהלים חדשים וחוויית צ׳אי משרד פרסום: ראובני פרידן IPG, חברה: ויסוצקי, הורדת מצגת הרקע: ויסוצקי הוא מותג התה האהוב בישראל, ויסוצקי מוביל את קטגוריית התה והחליטות עם 74% נתח שוק, ונמצא כמעט בכל בית בישראל. למרות פעילות משמעותית של התחרות בשנים האחרונות, בעיקר בדמות מותגים פרטיים ומותגי […]
ממוצר נישה טבעוני למותג לייף סטייל להמונים: תנובה משיקה את תנובה ALTERNATIVE וצומחת ב-43% בפחות משנה
ממוצר נישה טבעוני למותג לייף סטייל להמונים: תנובה משיקה את תנובה ALTERNATIVE וצומחת ב-43% בפחות משנה משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: תנובה, הורדת מצגת תקציר אלטרנטיב פלטינום: תנובה, חברת החלב של ישראל עוד מימי “האוטו שלנו”, אך עובדת היותה מובילה בקטגוריות מבוססות הפגישה אותה עם תקרת זכוכית. הגודל והחיבור של תנובה לחלב לא מנעו […]
טעם של ניצחון! כך נכנס המותג YOLO לקטגוריה חדשה והצליח לערער את המתחרה הדומיננטי במגרש שלו
טעם של ניצחון! כך נכנס המותג YOLO לקטגוריה חדשה והצליח לערער את המתחרה הדומיננטי במגרש שלו משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: תנובה, הורדת מצגת בשנת 2015 השקנו בתנובה מותג שוקולדי מצוין שביסס בישראל את קטגורית מעדני השוקולד למבוגרים -YOLO מותג שכולו חגיגה של טעם טעים שוקולדי ומושחת. בחיפוש אחר אפיקי צמיחה אסטרטגיים למותג, הבטנו […]
מרעננים את שוק הסודה: כך הפכנו את ה-fresh לפרמטר החשוב ביותר ושנינו את הרגלי השתייה בישראל
מרעננים את שוק הסודה: כך הפכנו את ה-fresh לפרמטר החשוב ביותר ושנינו את הרגלי השתייה בישראל משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: SodaStream, הורדת מצגת סודה סטרים היא גאווה ישראלית. מכונה ששזורה בזיכרונות הילדות שלנו, והפכה עם השנים למותג בינלאומי חזק. באמצעות שיווק פורץ דרך ומיצוב כפתרון ידידותי לסביבה אל מול תעשיית משקאות הפלסטיק המזהמת, […]
מטוב למצוין: איך הפכנו את מותג היין המוביל בישראל גם למותג הצומח ביותר
מטוב למצוין: איך הפכנו את מותג היין המוביל בישראל גם למותג הצומח ביותר משרד פרסום: יקבי כרמל, חברה: יקבי כרמל, הורדת מצגת