תנועת המשפחתיזם: ניקול הופכת את הישראלים למשתתפים פעילים בסיפור המותג – ומקפיצה מכירות בשיעור דו-ספרתי!
תנועת המשפחתיזם: ניקול הופכת את הישראלים למשתתפים פעילים בסיפור המותג – ומקפיצה מכירות בשיעור דו-ספרתי! משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קבוצת McCann, הורדת מצגת מה אומרת עליכם מטלית המטבח שלכם? מה אומר עליכם סמרטוט הרצפה שלכם? כנראה שבשתי השאלות התשובה הברורה מאליה תהיה – לא יותר מדי. בקטגוריה כמו עזרי ניקיון, שמאופיינת במעורבות נמוכה […]
ירוק ששווה זהב: שתי מילים וצבע שיצרו סיפור שלם – השקת סופרקריל ECO מקפיצה את המכירות וההעדפה לטמבור
ירוק ששווה זהב: שתי מילים וצבע שיצרו סיפור שלם – השקת סופרקריל ECO מקפיצה את המכירות וההעדפה לטמבור משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: טמבור, הורדת מצגת זה ירוק. הידעת? המוח שלך התעכב על צמד המילים האלה יותר מאשר היה מתעכב אליהן אילו היו רשומות כך: זה ירוק. ההסבר הקוגניטיבי לכך: אפקט סטרופ. הנטייה שלנו […]