ירוק ששווה זהב: שתי מילים וצבע שיצרו סיפור שלם – השקת סופרקריל ECO מקפיצה את המכירות וההעדפה לטמבור
ירוק ששווה זהב: שתי מילים וצבע שיצרו סיפור שלם – השקת סופרקריל ECO מקפיצה את המכירות וההעדפה לטמבור משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קבוצת McCann, הורדת מצגת
תנועת המשפחתיזם: ניקול הופכת את הישראלים למשתתפים פעילים בסיפור המותג – ומקפיצה מכירות בשיעור דו-ספרתי!
תנועת המשפחתיזם: ניקול הופכת את הישראלים למשתתפים פעילים בסיפור המותג – ומקפיצה מכירות בשיעור דו-ספרתי! משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קבוצת McCann, הורדת מצגת