התקשרו היום! 077-5719588 | yael@effie.org.il

FROM FRAGILE TO LOYAL: איך נספרסו פיצחה את הנוסחה לשימור לקוחות

FROM FRAGILE TO LOYAL: איך נספרסו פיצחה את הנוסחה לשימור לקוחות משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: Nespresso, הורדת מצגת כבר שנים שנספרסו מובילה את שוק הקפה בישראל. החברה שבנתה את זירת מכונות הקפה הביתיות, שולטת בזירה ביד רמה עם מותג אהוב ונחשק. אבל מאז שפג הפטנט על הקפסולות, השתנתה והיא מתגברת משנה לשנה. לעומת […]

100 ימים של נאמנות: תכנית ה-BIG DATA של נספרסו מפצחת את הנוסחה למניעת נטישה

100 ימים של נאמנות: תכנית ה-BIG DATA של נספרסו מפצחת את הנוסחה למניעת נטישה משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: נספרסו, הורדת מצגת נספרסו – מותג הקפה המוביל בישראל בפער גדול. אבל כשזירת הקפסולות התואמות הופכת לשדה קרב, המתחרים מבססים לגיטימיות, הצרכנים הופכים מוטי מחיר ונוחות ומעל הכל הקורונה סוגרת את הבוטיקים הזיקה של רוכשי […]

אבא, אמא, DATA! "תכנית המגירות": הנשק הסודי של האגיס שמגיע ל-4 מ-5 אמהות טריות בישראל!

אבא, אמא, DATA! "תכנית המגירות": הנשק הסודי של האגיס שמגיע ל-4 מ-5 אמהות טריות בישראל! משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קימברלי קלארק ישראל, הורדת מצגת מותגים רבים שואפים לייצר לעצמם מאגר DATA מזוהה ממקור ראשון נכס נחשק שמאפשר לתחזק תקשורת רציפה עם הצרכנים, להכיר אותם טוב יותר ולהתאים את הצעת הערך אליהם. במקרה של […]

כך דילגנו מעל "יועצות היופי" ובנינו מאגר דאטה פרסונלי וממירמיכל

כך דילגנו מעל "יועצות היופי" ובנינו מאגר דאטה פרסונלי וממירמיכל משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: לוריאל ישראל, הורדת מצגת בפתח 2020 לוריאל עומדת בפני שורה של אתגרים – טקטיים, אסטרטגיים וצרכניים. ביניהם התערערות הדומיננטיות ורלוונטיות של רצפת המכירה; השינויים ביכולת הניטור, מעקב וצביעת דאטה עליהם מכריזות ענקיות האינטרנט – שינויים שהמחישו את הצורך הקיומי […]