Charging Forward: הענק הצהוב של פז כובש היום את קטגוריית המחר
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: פז Charge, הורדת מצגת
“כבר שנים שמהפכת הרכב החשמלית עושה עלייה איטית לישראל ובעתיד הלא רחוק, רוב הישראלים ייסעו ברכבים חשמליים. לשוק ענק וצומח זה יש צורך במוביל, שיהפוך את המעבר לחשמל לקל ופשוט ויוביל את הציבור החושש לעבר אחת מהמהפכות הגדולות של המאה ה-21.
למרבה המזל, בדיוק בשביל זה יש את פז! מובילת שוק עסקית ותדמיתית שחדשנות נמצאת ב-DNA שלה, עם פריסה רחבה שיוצרת אמון גבוה ומוכנות לפרוץ לשוק החדש עם מטרה אחת: הובלה. במקום איום, פז מסמנת זירה זו כהזדמנות לפריצת הדרך הבאה: להוביל את המיינסטרים (“”הרוב המוקדם””) לאימוץ הטכנלוגיה של העתיד.
בקמפיין ראשון מסוגו בשוק ההטענה בישראל, פגשנו את הצרכן במקום המפחיד ביותר לרכב חשמלי: באמצע המדבר עם סוללה ריקה. תחת הפיצוח האסטרטגי “”לעולם לא נסע לבד”” והחיבור ל””חרדת הטווח”” (הפחד להתקע באמצע הדרך) הענק העוזר פז Charge סימל פתרון אמיתי ומשמעותי בקטגוריה חדשנית וצומחת.
התוצאות: מוביל שוק חדש נולד, והוא כאן להישאר! מעל 50% מכל השוק הטעינו בפז עם למעלה ממיליון קוט””ש, בעודנו קוטפים את ההובלה בקטגוריה והופכים למותג המועדף, בבית ובחוץ, כאשרכוונות רכישה לרכבים חשמליים מזנקות בעקבות הקמפיין ופז נתפסים כמובילי התחום, בעלי פריסת העמדות הרחבה ביותר וכחברה הכי אמינה שאפשר לסמוך עליה.
“
ניר שטרן - מנכל קבוצת פז | אופיר ענבר - סמנכל סחר ושיווק | עדי הנגבי- מנהלת שיווק קבוצת פז |