

תפוצ’יפס – איך תמכנו בחקלאות הישראלית והחזרנו את החיוך לחקלאי השדות בדרום, לתושבי העוטף ולעם ישראל כולו?
משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: שטראוס, הורדת מצגת
במהלך מלחמת חרבות ברזל, החקלאות בדרום ספגה מכה קשה, והשדות שמהם מגיע תפוצ’יפס נשרפו ונותרו ללא עובדים. כמותג שמחובר לחקלאים, המטרה הייתה לתמוך בשיקום חקלאות העוטף ולשמור על חיבור רגשי עם הצרכנים.
האסטרטגיה שילבה פעילות תמיכה ממשית – קרן סיוע לחקלאים, רכישת ציוד ועזרה לעובדי העוטף – עם קמפיין שהציג את עמוס, אור ויוחי, חקלאי תפוצ’יפס, כמי שנאבקים להחזיר את החיוך לשדה. במקום תקשורת המבוססת על “כיף”, המותג שם דגש על חקלאות ישראלית והמשכיות.
התוצאות היו יוצאות דופן: נתח השוק הכספי של תפוצ’יפס זינק ל, מה שהפך אותו למותג המוביל בקטגוריה, לראשונה מעל במבה. ההעדפה למותג עלתה ב30.7%, והתפיסה של תפוצ’יפס כמותג שמקדם חקלאות ישראלית גדלה ב-444% מול במבה.
תפוצ’יפס לא רק שמר על נוכחותו בשוק – אלא חיזק את החיבור לערכים ישראליים, הוביל את קטגוריית החטיפים המלוחים והחזיר את החיוך לא רק לשדות, אלא גם לצרכנים הישראלים, שהזדהו עם הסיפור וראו במותג סמל של חוסן לאומי.