התקשרו היום! 077-5719588 | gali@effie.org.il

פרטנר 5G: הנוסחה לצמיחה זה פשוט להביא לדור הכי נכון את הדור הכי נכון

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קבוצת פרטנר, הורדת מצגת

כבר למעלה מעשור שהסלולר הפך למוצר קומדטי בחיינו, והקטגוריה לזירה חסרת בידול שבה מחיר חזות הכל. תוך מספר שנים השוק קטן ביותר מ-3 מיליארד ₪; ופרטנר, חברה שהסלולר הוא ה”פרה החולבת” בליבת העסק שלה, בבעיה. כחברה שרואה בעתיד כוכב צפון, וחדשנות כערך המוביל לכל פעילות, פרטנר מסמנת ראשונה את ה-5G כטכנולגיה המרגשת שתעצב את עתיד החוויות בסלולר. וברמה העסקית, כהזדמנות להפוך קטגוריה מנומנת ל”כוכב עולה” (לפי מודל BCG). הבעיה: הדור שחי ונושם סלולר, דור של אפלאודרים (משתפים, אקטיביים, יוצרים) הצריך את השדרוג יותר מכולם, לא מבינים את הערך שהטכנולוגיה נותנת לו. נדרש: להגדיר את התפקיד של 5G בחיי הקהל. פרטנר מבינים שלשם כך חייבים להפסיק להתמקד בג’יגה בייטים, ולעבור להתמקד בלקוחות. אותם אנשים ששנים כונו “דור המסכים” – אדישים, שקועים בעצמם, אך בשנה האחרונה הוכיחו שהם לא פראיירים. דור שבאמצעות המובייל התארגן, התגייס, יצר ודיברר. דור שלא “תקוע במסכים” – אלא משתמש בהם לייצר שינוי. יצאנו במהלך אקטיביסטי לצרכנים אקטיביים בשימושים שלהם בסלולר, והראנו להם שהדור הכי נכון, תקוע בדור סלולרי שלא מאפשר זאת. שמנו את הפוקוס על “העלאה”, ועשינו  uploadלתוצאות: גייסנו לקוחות חדשים ושדרגנו קיימים; העלנו את הרווחיות בסלולר במספר דו ספרתי, והבאנו את המותג לשיאי מודעות והעדפה שלא נראו שנים!

אסף אביב - סמנכ יונתן רגב - מנהל אגף תקשורת שיווקית מיכל הר לוי - מנהלת מחלקת שיווק סלולר
אסף אביב - סמנכ"ל שיווק ותוכן יונתן רגב - מנהל אגף תקשורת שיווקית מיכל הר לוי - מנהלת מחלקת שיווק סלולר