סבתא בישלה הצלחה: איקאה חוגגת את הגיל השלישי החדש ומקפיצה את תדירות הביקורים בסניפים
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: IKEA, הורדת מצגת
מעולם לא הייתה תקופה טובה יותר להיות בן הגיל השלישי – הם בריאים יותר, הם נמרצים יותר, והם נהנים מהחיים יותר! וכיאה לפלח באוכלוסייה שהולך וגדל, ושיש לו אנרגיה, זמן והכנסה פנויה, הגיל השלישי הפך בשנים האחרונות לאחד מקהלי היעד האטרקטיביים ביותר, עם ייצוג תקשורתי חיובי הולך וגובר ודריסת רגל כמעט בכל תחום. כל אלו מראים בבירור: בני הגיל השלישי השתנו, ואיתם – השוק כולו.
בשנת 2022 מחליטים באיקאה להרים את כפפת הגיל השלישי, עם שנה שכל כולה חגיגה אחת גדולה של ייצוג חיובי ומעצים ותובנות מעוררות הזדהות שכל סבא וסבתא יכירו – וכל הישראלים באשר הם יאהבו ויעריכו. איקאה מאתרת את הפער הגדול בין הסטריאוטיפ המיושן לבין בני הגיל השלישי, ומשתמשת בו כ”חלון ראווה” שמקרין על המותג כולו, תחת המסר: הסבתות והסבים של היום הם ממש לא מה שהיה פעם, וגם הבית שלהם.
עם מהלך בשלושה שלבים ובעזרת הפאוור-קאפל המלכותי של הגיל השלישי בישראל, איקאה מצליחה לגעת ברגישות ובחוכמה בליבם של הישראלים ולהזניק את תדירות הביקור בסניפים כשהיא מייצרת אפקט הילה על תפיסת הרשת בכללותה, מחזקת את המותג באופן גורף ורוחבי ומוכיחה של הצלחה אין גיל ושכולם צריכים איקאה בבית.