
מרכזים ביטוחים וחוסכים: הבאנדל של ביטוח ישיר משנה את חוקי המשח ק
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: ביטוח ישיר, הורדת מצגת
שופטים יקרים, ליאור רז כאן. כן, כן – זה שמככב עכשיו בגלדיאטור. זה שזכה בשבחים בינלאומיים על הסדרה שיצר וכיכב בה. יש לי קבלות לא רק לטעם טוב בבחירת הפרויקטים שלי – אלא בבחירת פרויקטים פורצי דרך ומשני שוק. ולכן החברה׳ של ביטוח ישיר ביקשו ממני לקחת רגע מהלו״ז הצפוף – ולספר לכם סיפור שיווקי מרתק על רגע מכונן בעולם הביטוח הישראלי שהובלנו יחדיו.
דמיינו מצב – שוק הביטוח בישראל נמצא בסערה מושלמת. מחירים מטפסים, תחרות מתעצמת, וכולם צועקים “מבצע” ו”הנחה”. עבור ביטוח ישיר – החברה שהפכה שם גנרי ל״ישירות״ ולמחיר משתלם – המשמעות היתה ערעור של הבידול וייחוד בשוק. וכך, בדיוק כמו לפני 30 שנה כששינתה את השוק עם המצאת ה״ישיר״ – היא מחליטה פעם נוספת לשנות את כללי המשחק בעולם הביטוח.
איך? ובכן, כשהלקוח משווע למחיר אבל כל ההצעות נשמעות אותו הדבר – צריך להביא בשורה תמחירית חדשנית וייחודית. כזו שלא נראתה בעולם הביטוח. כזו שפורצת את הכללים הרגילים של ״מבצע״. כזו שאינה עוד מהלך שיווקי-פרסומי גנרי – אלא gamechanger אמיתי. וכך, נולד לו הבאנדל: בשורה אמיתית למשפחה הישראלית המאפשרת לרכז את כל הביטוחים במקום אחד ולחסוך באמת (גם בנוחות אבל בעיקר בכסף).
והתוצאות? פשוט מדהימות. צמיחה של 194% ברווחים, כשהבאנדל מהווה מנוע מרכזי לעלייה בפרמיות מהשקתו ועד היום.
![]() |
![]() |
![]() |
ורד ברזילי- מנהלת שיווק ביטוח ישיר | מירב פרץ קליפר-סמנכלית שיווק ביטוח ישיר | רותם מזרחי מנהלת פרסום ביטוח ישיר |