

ממספר 3 חזק, למספר אחד: איך טורנדו איגפו את השוק וכבשו את הזירה של המחר- זירת האינוורטר
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: טורנדו, הורדת מצגת
בשוק מזגנים מקובע ושמרני, שנשלט במשך שנים על ידי שני ענקים, טורנדו הצליחה לחולל מהפכה של ממש. במקום להתמודד חזיתית מול המתחרים הוותיקים, החברה בחרה באסטרטגיית איגוף נועזת – לכבוש את זירת האינוורטר, הטכנולוגיה המתקדמת שעתידה להגדיר מחדש את עולם המיזוג.
המסע החל בהכשרת אלפי מתקינים כשגרירי הטכנולוגיה דרך “האקדמיה לאינוורטר”, שהפכה אותם ממתנגדי החדשנות לתומכיה הנלהבים ביותר. במקביל, טורנדו יצאה למסע תודעתי עם קמפיינים פורצי דרך שהציגו את האינוורטר לא רק כמוצר, אלא כהמצאה שמשנה את כללי המשחק.
המהפך הגיע כשטורנדו ניפצה את מחסום המחיר והציעה את הטכנולוגיה המתקדמת במחיר של מזגן רגיל. ממותג שלישי בגודלו, היא זינקה למובילת שוק האינוורטר והפכה לשם נרדף לחדשנות. אבל מעבר למספרים המרשימים, טורנדו הצליחה לעשות משהו הרבה יותר גדול – היא הוכיחה שגם בשוק שנראה תקוע, תעוזה, חזון וחשיבה פורצת דרך יכולים לא רק לשבור את הסטטוס קוו, אלא להוביל מהפכה שלמה.
![]() |
![]() |
![]() |
רונן בזזי מנכ"ל ובעלים | נועה בזזי סמנכ״לית שיווק | עודד בזזי מנכ"ל ובעלים |