מיני סופר אלונית: זה לא מיני הצלחה, זה סופר הצלחה!
משרד פרסום: מנצ', חברה: דור אלון, הורדת מצגת
הרקע
הסיפור של ‘מיני סופר אלונית’ הוא סיפור על מותג שהתחיל כאנדרדוג של הקטגוריה, הרביעי בהיקף הפריסה מבין המתחרים בשוק הקמעונאות בתחנות דלק. מותג שזיהה הזדמנות אסטרטגית ויצר זירה חדשה – סופרמרקט על הדרך. מותג שנולד בשנה המאתגרת ביותר לתנועה בדרכים – שנת קורונה, והפך לזרוע הצומחת ביותר בדור אלון ולמותג בולט, אהוב ואייקוני.
המהלך השיווקי עסקי
1. פיתוח הבשורה: הזמן הוא משאב יקר. באמצעות פורמט חדש של מוצרי סופר ‘על הדרך’ הצלחנו לתת מענה פונקציונלי אמיתי לביצוע קניות השלמה של מגוון מוצרים טריים ויבשים בקנייה מהירה, ללא בעיות חנייה וצורך בעמידה בתורים.
2. סימון הבשורה: הגדרת קטגוריה חדשה – ‘מיני סופר’ וניכוסה תחת השם ‘מיני סופר אלונית’
3. הפצת הבשורה: תקשורת שיווקית בולטת ואפקטיבית באמצעות חיבור לדמות ולפלטפורמת תוכן שהתאימו לבריף כמו כפפה ליד – ראמזי מ”קופה ראשית”. יצרנו פרסום שנחווה כמו תוכן, חרך את הרשת והפך לאייקוני, וכל זאת בכשליש מתקציב המדיה של המתחרה המוביל.
התוצאות:
הצלחה חסרת תקדים! או כמו שראמזי היה אומר: מיעולם לא נתקלנו ביכאלו תוצאות!
יצרנו קטגוריה חדשה שאפשרה לנו להפוך לשחקן דומיננטי בזירת הקמעונאות במתחמי דלק.
הבאנו לגידול ניכר במכירות הרשת ובגודל הסל הממוצע. במישור התדמיתי, עשינו את הבלתי יאמן – הצלחנו לקרוא תיגר על מוביל השוק והפכנו למותג חזק, מועדף וסופר אהוב.
עודד גולן, מנכ"ל דור אלון | יפעת סטאל, מנהלת אגף שיווק |