מוציאים את הראש מהחול – כך גרמנו לעשרות אלפי ישראלים להתגבר על הפחד ולהתחיל להבין את הפנסיה שלהם
משרד פרסום: יהושע TBWA, חברה: מנורה מבטחים, הורדת מצגת
תחשבו רגע, כמה דברים חשובים כמו הפנסיה שלנו?
אחד הנושאים הפיננסיים החשובים ביותר בחיינו (אם לא ה..) הוא החסכון הפנסיוני. אבל כמה מאיתנו באמת יודעים להגיד מה קורה עם כספי הפנסיה?
זה לא סוד שנושא הפנסיה מרתיע אותנו. הוא מעורר אצל הצרכן הישראלי מערבולת של תחושות נגטיביות. תחושות שמקורן בעיקר בחוסר ההבנה ורמת ידע נמוכה. 68% מהציבור העידו כי רמת הידע וההבנה שלהם בתחום מוגבלת –
והתוצאה: סינדרום היען. במקום להתמודד עם הקושי, אנחנו טומנים את הראש בחול ומתעלמים מקיומה של הפנסיה
מנורה מבטחים משיקה – הצ’ק אפ הדיגיטלי שעושה לכם סדר בפנסיה ובביטוח!
הכלי שעוזר לישראלים להתגבר על סינדרום היען ותכל’ס להבין את הפנסיה
ולדעת היכן כל הביטוחים שלהם נמצאים!
הצ’ק אפ מציג למשתמש כמה כסף הוא חסך עד היום (קרן פנסיה, ביטוח מנהלים, קופות גמל וקרנות השתלמות), איפה נמצא כל חסכון פנסיוני (באיזה חברות מנוהלים הכספים) וכמה נקבל מהפנסיה שלנו בכל חודש כשנגיע לגיל פרישה (או חלילה במקרי נכות או מוות).כמו כן, הוא מספק תמונת מצב של כל הביטוחים, כמה משלמים בכל חודש ובאיזה חברה.
הצלחנו לגעת בצורך אמיתי ולהעניק לו מענה מצויין!
מאות אלפי ישראלים נכנסו לצ’ק אפ הדיגיטלי של מנורה מבטחים!
במחקר פוסט קמפיין שערכנו 89%(!) מהציבור רואה כיום בצ’ק אפ הדיגיטלי כלי שמקנה לו ערך אמיתי, כש-40% (!) מהציבור תופס אותו ככזה במידה רבה מאוד.
ועשרות אלפים – סיימו את התהליך ואשכרה מבינים עכשיו את הפנסיה שלהם!
הצ’ק אפ הדיגיטלי גם השפיע לחיוב גם על התוצאות העסקיות של מנורה מבטחים:
בתקופת הקמפיין עלתה כמות הפגישות עם יועץ פנסיוני ב-22%!
הצ’ק אפ הצליח לגרום לישראלים להגביר מעורבות סביב הפנסיה שלהם ולטפל בחסכונותיהם – ולעשות זאת בעזרת במנורה מבטחים.
מאיר גרוס מנהל מחלקת שיווק דיגיטלי ומדיה | יעד גבע - מנהל מוצר תוכנה MY פנסיה | ראובן כהן -סמנכל מכירות וסגן מנהל אגף שיווק ומכירות |