

מוציאים את הראש מהחול – כך גרמנו לעשרות אלפי ישראלים להתגבר על הפחד ולהתחיל להבין את הפנסיה שלהם
משרד פרסום: יהושע TBWA, חברה: מנורה מבטחים, הורדת מצגת
נושא הפנסיה מעורר אצל הצרכן הישראלי חרדה ולחץ. ישראלים מעידים על עצמם כי רמת הידע וההבנה שלהם בנושא היא מוגבלת למדי – התוצאה סינדרום היען. מבינים את חשיבות הנושא אולם נמנעים מהתמודדות.
לפחות זה היה המצב, עד שהגיעו החברים במנורה מבטחים. עד היום, אף גוף פיננסי בישראל לא טרח להסביר לצרכנים את המשמעות של הפנסיה, ולכולם היה נח עם זה. אבל פנסיה היא נושא שאף אחד לא יכול להרשות לעצמו להזניח או לא להבין.
מנורה מבטחים, הרימו את הכפפה והפכו לגוף המוסדי הראשון בישראל שמנגיש את נושא הפנסיה לישראלים בצורה קלה ומובנת. מעכשיו, כל אחד יכול להבין בפנסיה שלו!
מנורה מבטחים מתמודדת עם מחסום הפחד של הישראלים ומשיקה את הצ’ק אפ הדיגיטלי: הכלי שמנתח לך את הפנסיה ומתכל’ס לך את כל מה שבאמת חשוב שתדע. כלי דיגיטלי חדשני ופרסונלי, שמנגיש לצרכן את מכלול החסכונות הפנסיוניים שלו בצורה ויזואלית, נגישה ופשוטה להבנה.
והתוצאות? מאות אלפי מתנסים שמבינים יותר טוב את הפנסיה שלהם, עשרות אלפי לידים, גידול של עשרות אחוזים במספר הפגישות במנורה מבטחים ועלייה בפרמטרים תדמיתיים בעשרות אחוזים.
שווה להוציא את הראש מהחול
![]() |
||
מיכל ישראלי מנהל תחום שיווק |