

מהסיב הפרטי לסיב של המדינה: פרטנר מביאה לכולם את הסיב שהם באמת רוצים ומגייסת עשרות אלפי לקוחות מרוצים
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קבוצת פרטנר, הורדת מצגת
בקייס שלפניכם תקראו על מותג שויתר על נכס שנתפס כחוזקת הליבה שלו, אבל הצליח, בזכות אומץ שיווקי ויצירתיות, לזכות בכל הקופה. נחזור אחורה: ב2016 פרטנר, הראשונה בישראל לפרוס ולשווק סיבים אופטיים לישראלים; עם טכנולוגיה מתקדמת ומבודלת מכל הסיבים בישראל: סיב פרטי שלא חולקים עם השנים. בזכות מוצר מנצח, שירות ומומחיות בטכנולוגיה, תפיסת חדשנות וקמפיינים בולטים – יצרה ביקוש אדיר לסיב שלה. הבעיה: הפריסה העצמאית מגלמת תקרת צמיחה, כהיקף הפריסה בקרקע (שהיה בערך חצי מזה של בזק, שלה יתרון של עשרות שנים בפריסת תשתיות). בדצמבר 2022 מתקבלת החלטה עסקית אמיצה: לחתום על הסכם שיתוף תשתיות עם המתחרה. ביום בהיר אחד פרטנר מגיעה לכל המדינה. המחיר? אובדן הבידול המוצרי. בצעד אמיץ פרטנר הופכת חולשה לחוזקה, לוקחת אחריות על “הטעיית צרכנים” (פרסום סיב שרק חצי מדינה יכולה להתחבר אליו), ומכריזה שמהיום אין אפליות. ההמתנה נגמרה. הסיב שבאמת רציתם הגיע לכולם. והתוצאות? יעדי הגיוס השנתיים הושגו תוך ארבעה חודשים בלבד(!). פרטנר מתבססת כמובילת שוק הסיבים בישראל, עם מספר הלקוחות הגבוה ביותר, הובלה בראש הצרכן ושביעות הרצון הכי גבוהה בשוק. הביקוש הגבוה (והאכזבה הצרכנית שהביא איתו) הפכו לנכס הכי חשוב של פרטנר, בזכות האומץ להודות בחולשה – ולמנף אותה ליתרון, הצליחה פרטנר להפוך מחברת ה”סיב הפרטי”, לסיב של כל המדינה.
![]() |
![]() |
![]() |
אסף אביב - סמנכ"ל שיווק ותוכן | יונתן רגב - מנהל אגף תקשורת שיווקית | נתלי רוה - מנהלת חטיבת שיווק טלוויזיה ואינטרנט |