מהלך ההסברה של קבוצת קשת
משרד פרסום: קשת, חברה: קבוצת קשת, הורדת מצגת
הקמת מיזם ההסברה של mako: מערך פנים ארגוני שמייצר סרטוני הסברה באנגלית תוך שימוש נרחב בנכסים הדיגיטליים של mako בפרט ושל קבוצת קשת בכלל, בדגש על עמוד האינסטגרם של mako. בקשת יצרו תשתית הפצה והגדלת חשיפה נרחבת לסרטונים, הכוללת שיתופי פעולה עם ארגון Stand With Us ועם פלטפורמת המשפיענים Humanz, וכן הפצה ישירה דרך למעלה מ-100 משפיענים ישראלים ופרו ישראלים עם קהל בינלאומי – גל גדות, בר רפאלי, מנדנה דיאני, מונטנה טאקר, סקוטר בראון ועוד.
במקביל, קשת הקימה תשתית תרגום והפצה לכתבות של חדשות 12 ו”עובדה”, בשיתוף פעולה עם פלטפורמת הסטרימינג Stand4Israel של הסטארטאפ הישראלי Kaltura. מדובר במיזם תוכן ראשון מסוגו, מעין “האב” תכנים מתורגמים שניתן להוריד ולהעלות או לשדר בכל העולם. המיזם והכתבות שעלו אליו הופצו על ידי מערך התקשורת והדוברות של קשת לעשרות כלי תקשורת בינלאומיים וסוכנויות ידיעות, משפיענים ישראלים וזרים, עמודי סושיאל שפונים לקהל בינלאומי, גופי הסברה, ארגוני קהילות יהודיות ולובינג פרו ישראלי ועוד. המטרה: להיות מנוע פרואקטיבי שמציף תכנים עיתונאיים מתורגמים לאנגלית על ניצולים, חטופים, סיפורי זוועות מהשבעה באוקטובר, לצד האמת על המתרחש בעזה; ממקם אותם ברשתות החברתיות ובתקשורת הזרה; ומשפיע על הנרטיב הבינלאומי.
בהמשך הפעילות נוספו אלמנטים הסברתיים נוספים, בהם מערכוני “ארץ נהדרת” באנגלית ואירועים בינלאומיים בפרופיל גבוה.
בסך הכל הגענו לכ-1.3 מיליארד צפיות ברחבי העולם.
גל גורליק, סגנית דוברת קבוצת קשת | שירי לוי, סמנכ"ל תקשורת ודוברת קבוצת קשת | עומר מלכה, עורך ראשי mako |