בונים את העונה הבאה, עכשיו!
משרד פרסום: תדיראן, חברה: עמותת הכחולה - הפועל פתח-תקוה, הורדת מצגת
בסיומה של עונה מוצלחת ראשונה מזה שנים רבות, ותחת בעלות עמותת האוהדים, המטרה הייתה להגדיל משמעותית את ההכנסות לתקציב המועדון מהאוהדים, דרך חברויות בעמותת הכחולה ומנויים למשחקי הקבוצה. המהלך הבטיח לאוהדים אשר יצטרפו לעמותת הכחולה במהלך חודש מאי 2022, חבילת שי מיוחדת מהמועדון עד הבית, כאשר התכולה שלה לא פורטה והובטח חבילה “שווה” יותר ככל שהמסלול אותו בחר האוהד יקר יותר. המטרה הייתה “לנעול” כמה שיותר אוהדים בשלב מוקדם של הקיץ, עוד לפני שהוחתמו השחקנים, וכאשר ודאות תקציבית בחודש מאי מסייעת מאוד למועדון לתכנן נכון את העונה הקרובה.
מטרות המהלך הושגו במלואן ואף מעבר לכך. בתוך חודש אחד גייסה הפועל פ”ת מהליגה הלאומית 1.5 מיליון שקלים מ-1,000 אוהדים. לשם השוואה, בחודש המקביל בשנה שקדמה למהלך, הצטרפו 82 חברים בלבד. בכך השיג המועדון שני יעדים – ודאות תקציבית כבר מסוף חודש מאי, מה שאפשר להחתים שחקנים בעלי שיעור קומה עוד לפני שהוחתמו על ידי קבוצות אחרות, ועמידה ביעד הגיוס – 1.5 מיליון שקלים תוך חודש (ו-2.1 מיליון שקלים עד לתחילת העונה) כאשר היעד עמד על 1.3 מיליון שקלים. בסיום העונה הזו עמדה הפועל פ”ת גם במטרה שלה על כר הדשא עם עלייה לליגת העל לאחר שמונה שנים בליגה הלאומית, כאשר הקהל של הפועל פ”ת שובר את שיא כמות הקהל שלו בכל הזמנים.
לירון סובול, מנהל שיווק |