מאפס למאה: הדרך של BYD להובלה מוחלטת של קטגורית הרכבים החשמליים
משרד פרסום: Avraham Advertising & Marketing, חברה: Shlomo Motors, הורדת מצגת
BYD, יצרנית הרכב החשמלי הגדולה בעולם, נכנסה לשוק הישראלי התחרותי עם מודעות מותג של 3% בלבד ותפיסות שליליות כלפי רכבים סיניים, במטרה להתברג כמובילה בשוק תחרותי וצפוף שבו מותגי רכב חשמלי מבוססים כמו טסלה ו-MG נהנים מיתרון. האסטרטגיה השיווקית התמקדה במיצוב המותג כ-“Accessible Premium”, תוך הדגשת יתרונות טכנולוגיים כגון סוללת Blade המתקדמת, בטיחות גבוהה, אפליקציה חדשנית ועיצוב SUV במחיר אטרקטיבי. הקמפיינים שילבו מסרים רגשיים ורציונליים תחת הסלוגן “Build Your Dreams”, לצד יחסי ציבור, פרסום בטלוויזיה, מדיה דיגיטלית ושיווק חווייתי. התוצאות עלו על כל היעדים: המודעות למותג זינקה ל-37%, BYD הפך למותג הרכב החשמלי הנמכר בישראל עם 23,015 מסירות בתקופה הנסקרת (פי 2.5 מהמותג המוביל אחריו), והדגם ATTO 3 הוכתר לדגם הנמכר ביותר בישראל מכלל סוגי הרכבים. המהלך הפך את BYD לשם מוביל בשוק הרכבים החשמליים בישראל והניח תשתית להמ שך צמיחה וביסוס מעמדו בשוק.