התקשרו היום! 077-5719588 | yael@effie.org.il

לצמוח Zה מה שבא לי: המוקטיילס של תפוזינה חוגגים את החופש ומקפיצים את מכירות המותג כולו!

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קבוצת McCann, הורדת מצגת

תפוזינה היא אחד המותגים האייקוניים ביותר בשוק המשקאות בישראל – כבר כמעט שלושה עשורים שהיא סמל לחוצפה מרעננת, שמובאת לקהל הישראלי דרך נערת התפוזינה האייקונית. אבל עם השנים, נערת התפוזינה הפכה לפחות רלוונטית, עם ייצוג שלא מתאים לערכים של ישראל מודל 2020. בתפוזינה החליטו לנער את האבק מעל תדמית המותג המיושנת, ולהחזיר אותה ב- 2021 עם נערת התפוזינה 2.0: עדיין חצופה, עדיין מרעננת, אבל חזקה ועוצמתית מאי פעם. עם סיפור המותג החדש, תפוזינה מחליטה לקחת צעד אחד קדימה, עם פיתוח מוצרי שמתחבר לקהל היעד שלה, ומשיקה את סדרת המוקטיילס החדשה של תפוזינה: קוקטיילים שמרגישים כמו חופשה, אבל יש בהם 0% אלכוהול! זהו המימוש האידיאלי של החופש שלנו, שמאפשר לנו לעשות מה שבא לנו, מתי שבא לנו.
התוצאות: הצלחה מרעננת! תפוזינה מזנקת במכר המוקטיילס וגם ב-Core, כשהמוקטיילס הגיעו ל-1.6% מכלל נתח השוק בעולם המשק”ל הרחב ואפקט ההילה הוביל לצמיחה גם במוצרי ה-Core של תפוזינה שעלו בכ-19%! עם זינוק במודעות הספונטנית, 84% כוונת רכישה חוזרת ו-lift של 20% ביחס החיובי לתפוזינה – תפוזינה עושה זאת מחדש, ומוכיחה שהיא מותג צעיר ועדכני, חצוף ומשעשע – ומוביל דרך!

הילה צ'רי- מנהלת תחום מעין עקריב- מנהלת מותג יניב פרנקו- מנהל שיווק
הילה צ'רי- מנהלת תחום מעין עקריב- מנהלת מותג יניב פרנקו- מנהל שיווק