התקשרו היום! 077-5719588 | gali@effie.org.il

לא וואוו לכם? מאוחדת משיקה את מועדון הבריאות האפליקטיבי הראשון, ומביאה רמה אחרת שלWELLNESS לשירותי הרפואה בישראל!

משרד פרסום: LEAD Ogilvy, חברה: קופת חולים מאוחדת, הורדת מצגת

לאורך השנים, מאוחדת זיהתה שציפיות הצרכנים מקופות החולים השתנו: אנשים לא מחפשים רק טיפול רפואי, אלא פתרונות מקיפים לשמירה על אורח חיים בריא ומניעת מחלות.
במקביל, קופו”ח מתחרות הציעו אפליקציות שהתמקדו בעיקר בכושר גופני, אך לא נתנו מענה מקיף לשמירה על אורח חיים בריא כמו מעקב שינה, תזונה מאוזנת ואיזון נפשי.
מאוחדת, שהציבה לעצמה יעד להפוך ל”קופת בריאים”, זיהתה הזדמנות להוביל חדשנות בקטגוריה עם פתרון מבודל ושובר שוק שייצר ערך ממשי ללקוחותיה.
לכן מאוחדת השיקה את  WOW – מועדון בריאות אפליקטיבי המספק מענה הוליסטי לכל אלמנט של בריאות, ומבוססת על עקרונות של אורח חיים בריא.

האפליקציה לא מסתפקת בהצעת אימוני כושר, ומציעה מכלולהוליסטי של כלים לשמירה על בריאות טובה: כושר גופני, תזונה בריאה, שינה, רפואה משלימה, מיינדפולנס ועוד.

בנוסף, האפליקציה מאפשרת למבוטחים ליהנות ממערכת תגמולים חכמה המותאמת למגזרים שונים, כמו המגזר החרדי והערבי.

המהלך הוביל ללמעלה מ-100,000 הורדות של האפליקציה ולשיעור גבוה של משתמשים ושימושים.

בעקבות הקמפיין הקופה הגיעה לשיא בגיוס מצטרפים חדשים.
המהלך הצליח למצב את מאוחדת כקופה המעודדת אורח חיים בריא ומחוברת לצרכים המגוונים של מבוטחיה.

WOW הפכה לחלק משמעותי מחיי המבוטחים, שיפרה את חוויית השימוש שלהם בשירותי הקופה וביססה את מאוחדת כמובילה בתחום הבריאות המשולבת, שמביאה פתרונות שמקיפים את כל תחומי הבריאות ולא רק את הכושר הגופני.

 

עמוס מאור - סמנכ יוסי זיגמון - מנהל אגף שיווק מאוחדת דורון ארד - משנה למנכ
עמוס מאור - סמנכ"ל לקוחות מאוחדת יוסי זיגמון - מנהל אגף שיווק מאוחדת דורון ארד - משנה למנכ"ל LEAD Ogilvy