התקשרו היום! 077-5719588 | gali@effie.org.il

כל נער צריך בנק אחד שיאמין בו: הכירו את פרויקט בגרויות לאומי, המיזם שהציל בגרויות של דור שלם

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קבוצת לאומי, הורדת מצגת

החברה הישראלית חווה בשנים האחרונות משבר אחר משבר – ממגפה עולמית, דרך משברים פוליטיים וחברתיים, ועד למלחמה קשה וכואבת. בצל הקושי, דור שלם של תלמידים בישראל נאלץ להתבגר בתוך מציאות של חוסר יציבות מתמשכת – והמחיר קשה במיוחד: מצוקה רגשית, קושי להתרכז, ופערים לימודיים שהולכים ומעמיקים. כשדור העתיד שלנו מתקשה לרכוש את הכלים הנדרשים להצלחה, זהו איום אסטרטגי על עתיד הכלכלה הישראלית כולה. אין פלא ש74% מההורים חוששים שילדיהם לא יצליחו בבגרויות ללא סיוע חיצוני. אך בתקופה של דוחק כלכלי ויוקר מחיה, רבים מהם מתקשים לממן עזרה לימודית לילדיהם. בנק לאומי, שרואה בהשקעה בדור הצעיר חלק מרכזי מאחריותו החברתית, זיהה מעבר לאתגרי השעה סכנה ארוכת טווח – דור שלם שעלול להתקשות להשתלב בכלכלה המודרנית.

כך נולד ‘פרויקט בגרויות לאומי’ – מהלך חברתי פורץ דרך שנתפר במיוחד עבור צרכי התלמידים וההורים. בשיתוף GOOL בגרויות וקרן רש”י, הקמנו מערך תמיכה מקיף הכולל מרתוני לימוד פיזיים ומקוונים וקבוצות ווטסאפ עם מורים מקצועיים. התוצאות המרשימות – עשרות אלפי תלמידים שקיבלו את הכלים להצלחה, ומיליוני ישראלים שנחשפו למסר החשוב – הוכיחו שפתרנו בעיה אמיתית, וחיזקו את מעמדו של לאומי כבנק שרואה ומשקיע בעתיד המשק הישראלי.

מיטל שירן הראל - סמנכלית שיווק בנק לאומי נאור דהן וייסמן - ראש ענף פרסום ותוכן בנק לאומי מיכל ורמוס - מנהלת תחום מותג
מיטל שירן הראל - סמנכלית שיווק בנק לאומי נאור דהן וייסמן - ראש ענף פרסום ותוכן בנק לאומי מיכל ורמוס - מנהלת תחום מותג