כאל מביאה את בשורת הבנקאות הפתוחה לישראל – עם הכלי שעושה לנו סדר בכללל ההוצאות ומאפשרת לנו להתחיל לחסוך
משרד פרסום: יהושע TBWA, חברה: כרטיסי אשראי לישראל, הורדת מצגת
קטגוריית כרטיסי האשראי בישראל צפופה ותחרותית, בין שני מתחרים מבוססים עם אסטרטגיית התרחבות ברורה, Cal נאבקת למצוא בידול. מחקרי עומק שביצעה החברה מצאו כי לקוחות מצפים מחברות האשראי להיות יותר פרואקטיביות ולנצל את הידע והמשאבים שלהם לטובת לקוחותיהם. בעולם בו קיימים מגוון אפשרויות ואמצעי תשלום, היכולת של הלקוח לבצע מעקב וניהול אפקטיביים על הוצאותיהם הופכת לקשה יותר ויותר. בשילוב עם יוקר המחיה המאמיר החשיבות של התנהלות פיננסית נכונה גוברת.
Cal מזהה את הצורך שנותר חסר מענה ונרתמת לעזרתו של הלקוח, היא משתמשת בטכנולגיית פינטק מתקדמת כדי להיות הגוף הפיננסי הגדול הראשון שמביא לישראל את מהפכת הבנקאות הפתוחה. הכלי המתקדם של Cal מספק דו”ח אחוד על כל ההוצאות מכל אמצעי התשלום. בנוסף לתובנות ייחודיות להרגלי ההוצאה של כל לקוח. נגמרה תקופת ניסיון חינמית?Cal תודיע לכם, קפץ המחיר של תשלום קבוע לכבלים? Cal תתריע, ירד תשלום כפול? Cal תשב את תשומת ליבכם, חיוב חשוד מחו”ל? כבר הבנתם את הרעיון. Cal שמה סוף לבלגן הפיננסי ומעניקה ביטחון ושליטה ללקוחותיה.
והתוצאות? המוני לקוחות מרוצים מצליחים לנהל את ההוצאות שלהם, המודעות ונכונות ההמלצה של Cal בשמיים וCal- בונה את הזהות המותגית שלה כחברה שנעמדת לצד הלקוח ומביאה לו ערך אמיתי.
Cal שמגיע לזה אפי
נויה פרסול |