התקשרו היום! 077-5719588 | gali@effie.org.il

חוסר שוויון על מגש: כשהפיצה היא המסר, כולם מבינים איך זה מרגיש לקבל פחות

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קבוצת McCann, הורדת מצגת

לפניכם סיפור על מהלך שמעצם קיומו יוצר הפרעה באופן בו מוגדרת חדשנות במדיה.

לא תקראו כאן על טכנולוגיה מתקדמת, או כלים דיגיטליים. לא תפגשו מילים מפוצצות כמו  AR, AI, או ChatGPT.

מה שכן תמצאו כאן זה בוקס מפתיע בבטן, שבפראפרזה על האמירה “המדיום הוא המסר” הגיש אמת כואבת באמצעות מגש הפיצה. האמת הכואבת? בשנת 2022 בישראל אישה שווה 32%[1] פחות.

למה? כי היא מרוויחה 32% פחות מגבר שמבצע את אותה העבודה בדיוק.

לקראת יום האישה 2022, דומינו’ס חיפשו לפרוץ את מחסום האדישות סביב פערי השכר המגדריים.

הרי אין במדינה מי שהבעיה לא נוגעת אליו/ה. בין אם זו את, אחות, אמא, אישה או חברה, בדרך כזו או אחרת – זה פוגש את כולנו. אבל כשבדומינו׳ס רוצים לתפוס את הקשב הצרכני, היו בטוחות שתימצא הדרך הכי לא שגרתית, חדשנית והפרעתית לעשות זאת. בדומינו’ס מחליטים לגרום לבכירי המשק להרגיש על בשרם את הכאב של לקבל פחות – ולהמחיש את זה דרך מגש הפיצה עצמו. הפתרון? כמה פשוט וקולע, ככה חדשני ולא צפוי:

שלחנו לבכירי המשק מגש פיצה מיוחד ובו פער ברור שמספר את הסיפור כולו – מגש עם חתיכה חסרה של 32%, לצד QR לחתימה על אמנה מחייבת ליצירת שינוי אמיתי. כך, בתקציב אפסי וחשיבה יצירתית על שימוש במגש הפיצה כמדיה, יצרנו הפרעה שכל המדינה דיברה עליה, רתמנו רשימה ארוכה של מנכ”לים.ות, סמנכ”לי.ות שיווק ואנשי ונשות HR לסיים את אפליית השכר– והגענו עד לשטיח האדום של פסטיבל קאן.

 

צוות דומינוס
צוות דומינוס