והזוכה הגדולה במונדיאל היא… ישראל! איך שברנו ב -Winner את כל שיאי הרווח – רווח שכולו לטובת הציבור
משרד פרסום: יהושע TBWA, חברה: טוטו, הורדת מצגת
לאורך השנים בנה צוות השיווק של Winner את המותג כחלק אינטגרלי ובלתי נפרד מחוויית הספורט בישראל. ועכשיו, סביב אירוע הספורט הגדול בתבל, זו ההזדמנות להעצים את Winner ולמצב את המותג כחלק בלתי נפרד מחוויית המונדיאל.
בכל כשנתיים מגיע טורניר גדול שמעמיד את Winner במבחן חדש. ההצלחות במונדיאל 2018 ויורו 2020 (שהתרחש ב-2021), השיאו רווחי שיא למועצה. יחד עם טווח זמן קצר מהטורניר האחרון, נוצרה תקרת זכוכית גבוהה שצריך לנפץ תחת המון מגבלות רגולטוריות חדשות שהטוטו מכיל על עצמו במטרה להציע ללקוחותיו סביבת הימור בטוחה והוגנת ככל האפשר. עם כניסת פלטפורמות מובייל לאוהדי ספורט כמו Score 365 שהציעו התנסות בניחושי המונדיאל בין חברים ללא השקעה כספית, גדלה התחרות על הקשב של הצרכן. Winner קיבלו על עצמם את האתגר ומיצבו את המותג כחלק בלתי נפרד מחוויית המונדיאל– ושילבו אותו בכמה שיותר נקודות מפגש עם האוהדים ובכמה שיותר פלטפורמות.
Winner = מכפיל כוח לחוויית המונדיאל
דרך נוכחות עמוקה בתכני המונדיאל הן בפלטפורמות דיגיטליות והן בפלטפורמות ATL קלאסיות מיצבנו את Winner כגורם שמשדרג כל חווית צפייה במונדיאל, חלק בלתי נפרד מהצפייה ומשיחות המסדרון ביום שלמחרת.
והתוצאות? שיפור של עשרות אחוזים בהכנסות ביחס למונדיאל הקודם, שבירת שיאים בפלטפורמות האונליין והצלחה של עשרות אחוזים ביחס לכלל היעדים שנקבעו, הכמותיים, התפישתיים והתדמיתיים.