ה-Winner והספורט בדאבל פס ספקטקולרי! הקשר הגורדי שהביא לרווחי שיא – לכולנו!
משרד פרסום: יהושע TBWA, חברה: טוטו, הורדת מצגת
הטוטו הינו גוף לטובת הציבור ובמשך עשרות שנים כספיו הופנו למשרד הספורט ולהשקעה בארגונים, קבוצות, איצטדיונים ומתקנים בכל רחבי הארץ. בשנת 2017 לבדה הפנה הטוטו 609 מיליון ₪ למען הספורט. אבל מה נשתנה?
ב-2018 הועברה רפורמה בממשלה שבמסגרתה יועברו הכנסות הטוטו ישירות למשרד האוצר. המשמעות: איום חדש על Winner בפרט והטוטו בכלל. במצב החדש, האספקט התדמיתי נפגע והיתרון המשמעותי ביותר נלקח (הכסף כבר לא מועבר ישירות להשקעה בספורט). בנוסף, ביטול משחקי ה-Racer פגע בהכנסות הטוטו בהיקפים של של 43 מש”ח, ומגפת הקורונה עצרה את המשחקים בכל העולם. וכשאין משחקים, אין Winner. {
האתגר יצר תובנה: ה-Winner הוא enhancer שמעצים את כל חווית מהספורט! כל משחק הוא עוד משחק עד ששלחת גם טופס. המתח גובר, הריגוש מתעצם וכך גם השמחה והאכזבה.
האסטרטגיה השיווקית: תוכן שיווקי כרגל האסטרטגית במיצוב המותג: היכן שיש ספורט – יש גם Winner. פינות “חוכמת ההמונים”, תוכן שיווקי במדיות “הדור החדש”, נוכחות קבועה באתרי הספורט, חסות על הליגות המובילות ועוד.
והתוצאות – וואו! צמיחה של 26% בהכנסות Winner תוך 4 שנים בלבד! 2022 היתה שנת שיא בהכנסות ובהעברת רווחים למדינה. כמו כן, המותג צמח באונליין, אך יחד עם זאת, לא על חשבון תחנות הטוטו. Winner פיתחו חוויית אומניצ’אנל ייחודית ואפקטיבית בה ערוצי המכירות הפיזים והדגיטילים משלימים זה את זה לכדי סינרגיה!
הילה בז'ז'ינסקי |