התקשרו היום! 077-5719588 | gali@effie.org.il

הסיבים של בזק כובשים את הזירה עם למעלה מ-400K לקוחות- כך הפכה בזק למנצחת הגדולה של זירת הסיבים למרות שזינקה אחרונה למירוץ

משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: בזק, הורדת מצגת

הסיבים של בזק  כובשים את הזירה עם למעלה מ-400K לקוחות- כך הפכה בזק למנצחת הגדולה של זירת הסיבים למרות שזינקה אחרונה למירוץ.

 

 

לפניכם סיפור על המהפך שיצרה בזק במעמדה בשוק הסיבים האופטיים.

רקע:

במשך שנים נשענה בזק על בידול בקטיגוריית האינטרנט ונתפשה כחברה המספקת אינטרנט חזק יותר, מהיר יותר ומוגן יותר. בניגוד למתחרות האחרות בקטיגוריה שהציעו חבילות תקשורת מוזלות הכוללות תוכן טלוויזיוני, בזק הייתה שחקנית ערך מוסף/פרמיה המתבססת על בידול באינטרנט, והוא אפשר לה גם להצדיק פרמיה מהלקוח.

לאחר עשור בו הצליחה לשמר את מעמדה מול מתחרות ה- Low Cost והטריפל, התחיל בישראל עידן הסיבים וטרף את הקלפים: מהירויות של מאות ואלפי מגה הפכו נגישות לכל חברות התקשורת שיכלו להתהדר כעת באינטרנט חזק ועוצמתי. בנוסף, בזק איבדה את אפקט הראשוניות כשפרטנר וסלקום החלו לשווק סיבים מספר שנים לפניה.

התוצאה: בזק עלולה לאבד את הבידול בקטיגוריית האינטרנט  שהקנתה לה יתרון תחרותי מול המתחרות.

המענה של בזק – יוצרים מהלך רב שנתי להחזרת הבידול באינטרנט, מראים ללקוח שגם בעידן החדש,

זה לא באמת סיבים או עידן חדש באינטרנט עד שבזק עושה את זה.

מותחים את הבידול שבנתה בזק במשך שנים ומביאים לעולם את Bfiber – סיבים על גבי הנתב האייקוני של בזק.

היפר חדשנות מוצרית – מביאים ראשונים את הסטנדרט הגבוה ביותר בכל העולם לגלישה באינטרנט כולל תקן Wi-Fi 7  על גבי נתב Be Multi Fiber המאפשר גלישה של עד 5GB.

מבינים שככל שקצבי הגלישה עולים כך איומי הסייבר מתגברים ומשלבים מוצר הגנה ב
תוך ה-Bfiber שמציע רק ללקוחות בזק סיב מוגן.

כשהכל מלווה בקמפיינים פרסומיים פורצי דרך לרבות שת”פ מפתיעים עם עומר אדם, נס וסטילה וכו.

התוצאות: למרות שהשיקה אחרונה, בזק מנצחת את מירוץ הסיבים בענק ומתייצבת בסוף רבעון 1 של שנת 2024 על למעלה מ-400 אלף לקוחות! בזק מצליחה להגיע לשיא בהכנסות האינטרנט
תוך הגדלת ה-ARPU בצורה משמעותית!

וכך היטיבו לנסח בעיתונות הכלכלית:
“בזק שהיא חברת התקשורת החשובה אולי בישראל הצטרפה למרוץ הזה באיחור אופנתי אבל כפי שניתן לראות בטבלה בסוף הכתבה היא מצליחה כמו שרק בזק יכולה להציב את התשתיות האיכותיות שלה ולתפוס נתח שוק משמעותי.”

טלי פולג, סמנכ
טלי פולג, סמנכ"לית שיווק בזק.