התקשרו היום! 077-5719588 | gali@effie.org.il

“היי בייבי, חזרנו”: איך האגיס כבש מחדש את לב האמהות הטריות

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קימברלי קלארק, הורדת מצגת

אין הורה בישראל שלא גדל על האגיס. במשך שנים, כשחשבו על חיתולים, חשבו על האגיס. אבל ב-2022, המותג האייקוני והבלתי מעורער נקלע לסערה מושלמת: משבר כלכלי מחריף, מחירים מאמירים, ומתחרים שמזהים את הסדקים הראשונים בחומה ומנסים לכרסם בנתח השוק. לראשונה מזה שנים, האגיס חווה שחיקה משמעותית – לא רק במספרים, אלא גם באמון הצרכנים. אבל לפעמים צריך להתרחק כדי להתקרב מחדש. מול המשבר, האגיס בחר לחזור למקום שבו הכל התחיל – האמהות הטריות. דרך שלושה מהלכים נועזים- מנרמול השבוע הראשון המטלטל, דרך תמיכה חסרת תקדים בזמן מלחמה, ועד להשקת חדשנות פורצת דרך – האגיס לא רק התאושש, אלא יצר מחדש את הקשר העמוק עם האמהות. התוצאות? זינוק של 7 נקודות בTOM, 99% מהאמהות הטריות שמצהירות על שימוש בהאגיס, ומעל הכל – חזרה להובלה אמיתית, כזו שנובעת מחיבור עמוק לקהל הליבה ולאתגרים האמיתיים של הורות טרייה.

יסמין הרוש מנהלת מותג האגיס ענת נטר מנהלת שיווק תחום תינוקות וילדים רותם ברקו סמנכ״לית שיווק תחום תינוקות וילדים
יסמין הרוש מנהלת מותג האגיס ענת נטר מנהלת שיווק תחום תינוקות וילדים רותם ברקו סמנכ״לית שיווק תחום תינוקות וילדים