
“היי בייבי, חזרנו”: איך האגיס כבש מחדש את לב האמהות הטריות
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קימברלי קלארק, הורדת מצגת
אין הורה בישראל שלא גדל על האגיס. במשך שנים, כשחשבו על חיתולים, חשבו על האגיס. אבל ב-2022, המותג האייקוני והבלתי מעורער נקלע לסערה מושלמת: משבר כלכלי מחריף, מחירים מאמירים, ומתחרים שמזהים את הסדקים הראשונים בחומה ומנסים לכרסם בנתח השוק. לראשונה מזה שנים, האגיס חווה שחיקה משמעותית – לא רק במספרים, אלא גם באמון הצרכנים. אבל לפעמים צריך להתרחק כדי להתקרב מחדש. מול המשבר, האגיס בחר לחזור למקום שבו הכל התחיל – האמהות הטריות. דרך שלושה מהלכים נועזים- מנרמול השבוע הראשון המטלטל, דרך תמיכה חסרת תקדים בזמן מלחמה, ועד להשקת חדשנות פורצת דרך – האגיס לא רק התאושש, אלא יצר מחדש את הקשר העמוק עם האמהות. התוצאות? זינוק של 7 נקודות בTOM, 99% מהאמהות הטריות שמצהירות על שימוש בהאגיס, ומעל הכל – חזרה להובלה אמיתית, כזו שנובעת מחיבור עמוק לקהל הליבה ולאתגרים האמיתיים של הורות טרייה.
![]() |
![]() |
![]() |
יסמין הרוש מנהלת מותג האגיס | ענת נטר מנהלת שיווק תחום תינוקות וילדים | רותם ברקו סמנכ״לית שיווק תחום תינוקות וילדים |