התקשרו היום! 077-5719588 | gali@effie.org.il

הטרנספורמציה של פז: מחברת דלקים לחברת לקוחות סיפורה של אפליקציית yellow

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: פז-yellow, הורדת מצגת

תארו לעצמכם מותג שחייב לזהות את הרגע המדויק בו העולם משתנה – ולהמציא את עצמו מחדש.
זה בדיוק מה שקרה בפז, חברת האנרגיה המובילה בישראל, שניצבה מול שתי מהפכות דרמטיות: המעבר מאנרגיה פוסילית לאנרגיה מתחדשת ומהפכת הדיגיטל. במקום להיאחז בעסק המסורתי, פז ראתה בכך הזדמנות והחליטה לבצע טרנספורמציה דרמטית בליבת העסק: ממותג דלק, למותג שבונה מערכת יחסים; מחברת דלקים – לחברת לקוחות. עם השקת אפליקציית yellow, פז יצרה הרבה יותר מעוד כלי דיגיטלי – היא יצרה נקודת מפגש חדשה בין המותג ללקוחותיו, כזו שמייצרת ערך אמיתי בכל אינטראקציה בחיי הצרכן. 
האפליקציה, עם מילוני משתמשים רשומים, שינתה את המשמעות של עצירה בתחנת דלק, תוך שהיא הופכת לנקודת מפגש יומיומית עם ערך מוסף אמיתי. מהחלפת תדלוק לחוויית קנייה, ועד הפיכת העצירה המזדמנת לחלק אינטגרלי מהשגרה הדיגיטלית. yellow הציבה רף חדש בעולם הדיגיטלי והוכיחה שעם חזון ממוקד ויכולת להסתגל למציאות משתנה, ניתן להפוך גם את המותג המסורתי ביותר לאייקון חדשני שמספק מענה לצרכי הלקוחות בכל רגע ורגע. כך הצליחה yellow להוביל טרנספורמציה ולהשאיר את חותמה בעידן הדיגיטלי. 

אופיר ענבר - סמנכל סחר ושיווק אריאל אורזל- מנהל אגף דיגיטל ומועדון עדי הנגבי - מנהלת שיווק קבוצת פז
אופיר ענבר - סמנכל סחר ושיווק אריאל אורזל- מנהל אגף דיגיטל ומועדון עדי הנגבי - מנהלת שיווק קבוצת פז