התקשרו היום! 077-5719588 | gali@effie.org.il

גוון חריימה A0336: כשצבע מתחבר לרגש ישראלי – טמבור מבססת את עצמה מחדש כמותג הצבע של ישראל

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: טמבור, הורדת מצגת

בשנים האחרונות, שוק הצבע עובר שינוי חד – התחרות מתעצמת והשיח של כל המותגים הופך טכני וגנרי. שינוי זה הוליד אדישות. מכאן נולד לו אתגר: להשיב את הקסם אל הקטגוריה; לחזור ולהתחבר באופן עמוק אל הצרכן הישראלי ולייצר אצלו העדפה לטמבור.

הפיצוח: צבע הוא לא רק נוזל צבעוני בדלי. הוא זיכרון. הוא רגש. הוא תחושת שייכות.

וטמבור – כמובילת קטגוריית הצבע – מחויבת להחזיר את הרגש לצבע. איך? במהלך של מוביל שוק אייקוני, טמבור בחרה להפוך את מניפת הצבעים למניפת זהות ישראלית. במקום לדבר על מספרי גוונים ותועלות פונקציונליות, יצרנו שפה חדשה שמדברת זיכרונות, געגועים ורגשות מקומיים וייחודיים, כאלו שרק ישראלים יבינו. הצהוב הפך ל-“מי שלא קופץ”, האדום התעורר לחיים כ-“חריימה” של שישי בערב וכל גוון במניפה הפך לרגע בלתי נשכח בסיפור הישראלי המשותף.

כך נולד לו מהלך שממצב צבע וגוון – כסמל תרבותי שמלווה את ישראל לאורכה ומתברג כחלק בלתי נפרד מהזיכרון הקולקטיבי. כך נולדה לה שפה חדשה שממצבת את טמבור חזרה בלב ליבה של הישראליות – ומשיבה למותג את האייקוניות  שלו. שפה חדשה שיודעת להתאים את עצמה לתרבות הישראלית – בכל הרגעים שלה.

 

צביה אורנשטיין קסן, סמנכ שרון ברוקנר, מנהל תקשורת שיווקית ודיגיטל
צביה אורנשטיין קסן, סמנכ"לית שיווק שרון ברוקנר, מנהל תקשורת שיווקית ודיגיטל