התקשרו היום! 077-5719588 | gali@effie.org.il

גאודה של יששש: עמק נמתחת למחוזות חדשים, מזנקת ב-15 נקודות נ”ש ומכפילה את מכירות הגאודה!

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: תנובה, הורדת מצגת

הסיפור של עמק בסגמנט הגאודה הוא סיפור על כוחו של מותג ביצירת פריצות דרך עסקיות.
תנובה, חברת המזון של ישראל, תמיד בחיפוש אחר האפיק הבא. הפעם, תנובה מזהה בשוק הגבינות המיוחדות הפורח את המועמדת המושלמת – הגאודה. גבינה צומחת ובעלת פוטנציאל מיינסטרימיזציה: מספיק מיוחדת כדי להיות מעניינת, וקרובה לטעמים המוכרים לצרכן הישראלי. כך, מתקבלת החלטה אסטרטגית לקחת את הגאודה הקיימת של תנובה, ולהכניסה תחת עמק, מותג הגבינה הצהובה האייקוני. בדיוק אותה הגברת, באדרת שונה לחלוטין.
החיבור גילם הזדמנות וסיכון: מחד, קירבה לעולם הצהובות בטעם, במראה ובאופן הצריכה. מאידך, מותג מזוהה כל-כך עם הטעם חסר התחליף של הגבינה הצהובה עשוי להיפגע ממתיחה שכזו. אז איך לוקחים את המותג האהוב עם ה”טעם של יששש” ופורצים איתו לטריטוריה חדשה, בלי לפגוע במה שאנשים כל-כך אוהבים? הפתרון טמון באסטרטגיה שיווקית חכמה ששומרת ומחזקת את ליבת המותג, לצד עדכון מובחן של הגאודה עם זהות משלה. במהלך דו-שלבי “ישר לחיבורים”, החיבור בין עמק וגאודה מכפיל את ההכנסות והופך אותה לנמכרת והגדולה ביותר בקטגוריה.
ועמק? לא רק שלא נפגעה, תדמיתה התחזקה ואף קיבלה נופך של חדשנות ואיכות מעודכנים. רגע של יששש!