התקשרו היום! 077-5719588 | gali@effie.org.il

איך מיצוב חברת החשמל כחלק מכוחות ההצלה במלחמה הביא להכרה בפעילות שהפכה לשקופה

משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: חברת החשמל, הורדת מצגת

במהלך מלחמת חרבות ברזל, חברת החשמל ניצבה בפני אתגר חסר תקדים – אספקת חשמל רציפה תחת אש ובתנאים מסוכנים, תוך התמודדות עם חשדנות ציבורית כלפי מוסדות גדולים. מטרת המהלך הייתה לחזק את תפיסת המחויבות והמסירות של עובדי החברה, ולמצב את חברת החשמל כחלק מכוחות ההצלה הלאומיים.

האסטרטגיה הקריאייטיבית כללה קמפיין אותנטי בסגנון דיווח חדשותי מהשטח, עם עדויות של ראשי ערים ותיעוד פעילות העובדים בשטח – בגבול, תחת אש, בלילה ובתנאים קשים. המסר היה ברור: “עובדי חברת החשמל – הגיבורים הבלתי נראים שמאפשרים לישראל להמשיך לתפקד”.

התוצאות היו יוצאות דופן: ציון המותג זינק ל-7.8, הציון הגבוה ביותר שנמדד מאז 2022. שיעור ההערכה לעובדי החברה עלה ל57%, ודירוג “אכפתיות” של החברה זינק ל47%. מודעות הציבור למסירות העובדים בזמן חירום עלתה ב79%, והפרסומת של חברת החשמל הוכתרה כהזכורה ביותר בתקופת המלחמה.

המהלך הצליח לשבור את הציניות הציבורית, לייצר אמון מחודש ולהציג את חברת החשמל כעורק חיים לאומי, הפועל כתף אל כתף עם כוחות הביטחון וההצלה, גם במחיר סיכון חיים.

מירי שאול - מנהלת אגף תקשורת ודוברות גילי שחם זנגו מנהלת פרסום ודיגיטל
מירי שאול - מנהלת אגף תקשורת ודוברות גילי שחם זנגו מנהלת פרסום ודיגיטל