התקשרו היום! 077-5719588 | gali@effie.org.il

פלא היוגורט: דנונה מחזירה את העניין לקטגוריה ומגיעה לשיא בנתח השוק

משרד פרסום: באומן בר ריבנאי, חברה: שטראוס, הורדת מצגת

קטגוריית היוגורט היא אחת הקטגוריות הגדולות בישראל ונהנית משיעור חדירה של כ 75%, מהגבוהים בענף המזון.

המותג דנונה מוביל את הקטגוריה, והצרכן הישראלי כבר יודע שיוגורט זה בריאות ודנונה זה יוגורט.

אז איך הצליח דנונה- כמוביל הקטגוריה לייצר צמיחה בקטגוריה כולה ולהכניס עניין מחודש וריגוש לקטגוריית היוגורטים? את התשובה לשאלה מצאנו במוצר, כי כשיש מוצר מופלא כמו יוגורט לא צריך ללכת רחוק.

יוגורט הוא פלא, מוצר ייחודי שאין לו הרבה מקבילים בעולם המזון. נקודת מפגש בין תזונה בריאה והנאה. והתפקיד שלנו הוא להפיץ את הפלא הזה ככל שרק ניתן באמצעות פורטפוליו מגוון, חדשנות בלתי פוסקת ופנייה לקהלים שונים עם צרכים שונים.

 כך עבדנו לאורך זמן ובהתמדה בשלושה רבדים-

 ·חדשנות מוצרית- בשנת 2020 זיקקנו 4 זירות צריכה מרכזיות: קלאסי (לבן), פינוק, פרוביוטיקה וחלבון. במקביל, התמקדנו בהשקות מדויקות שפוגשות את טרנד החלבון והבריאות ומספקות ערך מוסף תזונתי. כל אלה אפשרו לייצר ערך אמיתי לקהלים, להעצים את החוויה בכל סגמנט ולמשוך קהלים חדשים.

·סיפור תקשורתי- השקנו את יוגורטריית “פלא היוגורט”. היוגורטריה היא ה HUB-של דנונה, ובה הכל מתרחש. כל מוצר מקבל סיפור ייחודי משלו בתוך סיפור המסגרת.

·עולם שלם של תוכן– יצרנו צוותי מומחים מתחומים שונים, חיבור לעולם הקולינריה ומהלכים ייחודיים לקהלים ומגזרים שונים. פעלנו בתוכנית תוכן חודשית קבועה כדי להעמיק את המסר.

התוצאה: בשלוש שנים הצליח המותג דנונה להגדיל את המכירות ב-16%, להגיע לשיא בנתח שוק (51%, +2.7 נקודות נ”ש) ולהביא לצמיחה מחודשת של הקטגוריה. במקביל גם הפרמטרים התדמיתיים של דנונה הגיעו לשיא חדש אחרי שנים.

איציק אדרי – מנהל תקשורת שיווקית מחלבת שטראוס
איציק אדרי – מנהל תקשורת שיווקית מחלבת שטראוס