התקשרו היום! 077-5719588 | gali@effie.org.il

GAME-CHANGER בעולם הביטוח הישראלי: ביטוח ישיר משיקים מועדון לקוחות ראשון – ומשנים לחלוטין את מערכת היחסים עם הלקוח

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קבוצת McCann , הורדת מצגת

שוק הביטוח של ישראל הוא שוק במצוקה. אם בימים רגילים הצרכן נע בין אדישות לבין רתיעה – ב־2022 היחס שלו לביטוח מתפקס בדבר אחד: המחיר. בסביבה אגרסיבית זו, היה ברור שצריך להגדיר מחדש את מערכת היחסים של הלקוח עם הביטוח.
העיקרון שהנחה אותנו: שינוי משוואת הביטוח בחיי הלקוחות והפיכה לשותף ביומיום שלהם.
הכירו את ה-gamechanger של ביטוח ישיר: מועדון ישיר – מועדון הלקוחות הראשון בעולם הביטוח הישראלי, שנותן יותר הטבות על יותר ביטוחים והופך את הביטוח ממשהו שרוצים לשכוח ממנו לחלק מהחיים.
בפעם הראשונה בישראל, חברת ביטוח מייצרת מערכת יחסים פרסונלית עם הלקוחות, משתלבת ביומיום שלהם ומתגמלת אותם על היותם לקוחות. לראשונה, חברת ביטוח ישראלית מציעה לא רק לשמור עליך ברגעים הקשים, אלא לדאוג לך לרגעים טובים – באמצעות הטבות מותאמות אישית, על בסיס היכרות והתנהגות.
וכך, ביטוח ישיר משיקה פלטפורמה דיגיטלית מבוססת דאטה, שמייצרת חיבור הוליסטי בין הטבות מוצר להטבות פנאי, מעמיקה את הנוכחות שלה בחיי היומיום של הלקוח – ומבססת מנוע צמיחה אסטרטגי, עסקי ותדמיתי בשוק קומודיטיבי.
עד כמה? המועדון הביא לזינוק תפישות בקרב מבוטחים, עלייה משמעותית בהורדות אפליקציות ושימושיות – והצליח בפועל להביא להעמקת ערך מכל לקוח: יותר אנשים מרכזים אצלנו 2 ו-3 ביטוחים. מה שמוכיח, שגם מול חברות הביטוח, בסוף זה הכל יחסים…

אנטה סביון יושפה- מנהלת מועדון ישיר וסגמנטים ורד ברזילי- מנהלת שיווק ביטוח ישיר מירב פרץ קליפר-סמנכלית שיווק ביטוח ישיר
אנטה סביון יושפה- מנהלת מועדון ישיר וסגמנטים ורד ברזילי- מנהלת שיווק ביטוח ישיר מירב פרץ קליפר-סמנכלית שיווק ביטוח ישיר