מחברת החלב של ישראל למעצמת חלבון חלופי: תנובה מציגה עולם חדש של צמיחה |
Effie Platinum - Sustained success |
תנובה |
תנובה ALTERNATIVE |
קישור |
קישור |
|
כללית active - נותנים מוטיבציה לרדת מהספה ולעבור לאורח חיים בריא יותר |
שירותים, נופש ופנאי |
כללית |
כללית |
קישור |
קישור |
|
כללית מקדמת את שירותי הבריאות בהיריון לעידן החדש! |
שירותים, נופש ופנאי |
כללית |
כללית |
קישור |
קישור |
|
הו, ימים טובים: ה- Yellow Days שוברים את המשוואה שנוחות עולה יותר – ומשלשים את המחזור של הרשת! |
נדל"ן ותשתיות |
קבוצת McCann |
yellow |
קישור |
קישור |
|
במקום שתבואו אלינו, אנחנו נבוא אליכם.ן: כיצד הפכה כללית למובילת הרפואה החדשה |
Effie Platinum - Sustained success |
כללית |
כללית |
קישור |
קישור |
|
המציאות דופקת בדלת: בשיאן של מהומות מבצע שומר החומות, ראשי לאומי הובילו מהלך חברתי אמיץ היישר מהמטה בלוד - והצליחו להגיע אפילו עד בית הנשיא! |
שיווק בעידן משבר |
בנק לאומי |
קבוצת McCann |
קישור |
קישור |
|
תראו אותנו! איך גרמנו לאלפי נערות ונשים להרגיש שוות, בקמפיין אחד ששרף את הרשת! |
פעילות חברתית וציבורית - עמותות |
עמותת שוות |
שוות - מנהיגות לנערות |
קישור |
קישור |
|
או שאתה נינג'ה אמיתי או שאתה שייקר כלשהו! איך הפכנו את נינג'ה ממותג לא מוכר למותג המוביל בעולם מוצרי החשמל לבית |
Effie Platinum - Sustained success |
שריג אלקטריק |
נינג'ה |
קישור |
קישור |
|
פורצים דרך לנוחות-על-הדרך: אפליקציית yellow חוברת לסופר-פארם ושוברת שיאים עסקיים ותדמיתיים |
מוצרים דיגיטליים ואוטומציה |
אפליקציית yellow |
קבוצת McCann |
קישור |
קישור |
|
מה שלא הורג ממקסם: ממיתוג מחדש בכפייה להצלחה עסקית |
Effie Platinum - Sustained success |
פיננסים MAX |
קבוצת McCann |
קישור |
קישור |
|
הטרנספורמציה של אמדוקס בעולם שוק העבודה: איך שינינו את המיצוב של אמדוקס מחברה כבדה ואפורה לחברה צעירה וצבעונית ש- making it amazing |
מיתוג מעסיק |
Amdocs |
קבוצת McCann |
קישור |
קישור |
|
מיום מעונן לגשם של הנפקות: max הופך את נקודת הכאב של התשלום לחגיגה של קסם ושובר שיאים עסקיים |
פיננסים |
קבוצת McCann |
max פיננסים |
קישור |
קישור |
|
מהלך שכולו לב: במבה מפזרת אהבה לישראלים ומקבלת בחזרה אהבה וצמיחה |
שיווק בעידן משבר |
קבוצת McCann |
במבה |
קישור |
קישור |
|
הכסף כבר לא שוכב על הרצפה: PEPPER INVEST מורידה את סף הכניסה לשוק ההון, ומשנה את חוקי המשחק! |
מוצרים דיגיטליים ואוטומציה, |
Pepper |
קבוצת McCann |
קישור |
קישור |
|
השקת פיאט 500e - 100% שיק אופנתי, 107% עליה במכירות |
רכב ותחבורה |
סמלת |
פיאט 500e |
קישור |
קישור |
|
קסם הפרי - איך הצליח מזרחי טפחות להפוך פיקדונות בבנק למוצר אטרקטיבי, פשוט ומקצועי בשנים של ריבית אפסית במשק |
Effie Platinum - Sustained success |
בנק מזרחי-טפחות |
בנק מזרחי-טפחות |
קישור |
קישור |
|
להתקדם ולהישאר (עם) בן אדם – הישראלים עוברים לבנק שמבטיח להם שירות אנושי, גם בעולם שכולו דיגיטלי |
פיננסים |
בנק מזרחי-טפחות |
בנק מזרחי-טפחות |
קישור |
קישור |
|
נלחמים על העסק - מזרחי טפחות משמיע את קולם של העסקים הקטנים ומציע להם בנק שמקשיב להן ומתאמץ בשבילם יותר |
Business to business - מהלכי שיווק |
בנק מזרחי-טפחות |
בנק מזרחי-טפחות |
קישור |
קישור |
|
כששוק המשכנתאות הפך להיות סוער מאי פעם, טפחות מגדיר מחדש את חשיבותה של המומחיות כמגדלור שמלווה את הלקוחות, כל הדרך אל הבית. |
פיננסים |
בנק מזרחי-טפחות |
בנק מזרחי-טפחות |
קישור |
קישור |
|
BLOW YOUR MIND: ויסוצקי מגדילה את הקטגוריה, עם קהלים חדשים וחוויית צ׳אי |
משקאות |
ויסוצקי |
ויסוצקי |
קישור |
קישור |
|
"חוזה הצפייה" יוצא מהטלוויזיה ופורץ את גבולות הביקוש והצמיחה: כך היתרון הטכנולוגי של פרטנר TVהפך לקוחות למשתתפים פעילים (ובני זוג נאמנים) |
Media Innovation |
קבוצת McCann |
Partner TV |
קישור |
קישור |
|
מולטי הצלחה: איך אופטיקנה הגדירה קהל חדש למשקפי מולטיפוקל והפכה את "פורטיפוקל" למנוע צמיחה חדש, בקהל שלא חשב שהמוצר רלוונטי אליו |
קמעונאות |
אופטיקנה |
אופטיקנה |
קישור |
קישור |
|
הרבה יותר מחלבון – איך היוגורט החדש של GO גרם לשינוי פני הקטגוריה ופרץ את תקרת הזכוכית של המותג |
מוצרי מזון |
קבוצת McCann |
תנובה GO |
קישור |
קישור |
|
איך בזכות מהלך חדשני ששובר את כללי הפרסום המסורתי, הצלחנו לשבור את התפיסה על Amdocs? מחברה ותיקה ואפורה לחברה מפתיעה, צעירה וחדשנית! |
Media Innovation |
קבוצת McCann |
Amdocs |
קישור |
קישור |
|
יד שרה נלחמת במגפה שאין לה חיסון: מגפת הבדידות |
פעילות חברתית וציבורית - עמותות |
יד שרה |
יד שרה |
קישור |
קישור |
|
OPEN WITH STYLE רב-בריח פותחת דלת לעולם העיצוב וצומחת ב-72% במכירות דלתות הפנים! |
מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ומוצרים לבית |
קבוצת רב-בריח |
רב-בריח |
קישור |
קישור |
|
We Got You, Baby! בשנה הקשה ביותר שידעו ההורים: סיפור המותג החדש של האגיס פורץ שיאים חדשים |
טואלטיקה ופארם |
קבוצת McCann |
HUGGIES |
קישור |
קישור |
|
זה לא קרה בתיק-תק, זה קרה ב-4 שנים: גידול של 30% בפעילות והפיכה לאחד המותגים הדיגיטליים המובילים בישראל |
Effie Platinum - Sustained success |
יד2 |
יד2 |
קישור |
קישור |
|
רעות תקני איתי, איך max הפסיקה להסתכל על הקהילה מבחוץ כמדיה, והפכה לחלק ממנה |
Media Innovation |
max פיננסים |
קבוצת McCann |
קישור |
קישור |
|
גדלנו והבנו: טל העמק – גבינה צהובה למבוגרים |
מוצרי מזון |
טל העמק |
קבוצת McCann |
קישור |
קישור |
|
כוחו של חלון: קליל לוקחת בעלות על החיבור בין הבית לעולם וצומחת ב-14% |
מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ומוצרים לבית. |
קליל |
קבוצת McCann |
קישור |
קישור |
|
סערה בכוס קפה: סדרת בריסטה של תנובה Alternative מבססת את ההובלה של תנובה בשוק תחליפי החלב |
משקאות |
Alternative |
קבוצת McCann |
קישור |
קישור |
|
אל תסתכלו בתוכן - אלא בפלטפורמה שמספקת אותו: פרטנר TV משנה את חוקי המשחק בשוק הטלוויזיה ולוקחת את כל הקופה! |
תקשורת ומדיה |
קבוצת McCann |
Partner TV |
קישור |
קישור |
|
כי זה מה שבא לנו: המותג תפוזינה מעדכן את האייקוניות שלו והופך למותג הצומח ביותר בקטגוריה |
משקאות |
קבוצת McCann |
תפוזינה |
קישור |
קישור |
|
מ- 9.000.000 ל- 9 : איך מוחקים באומץ מותג מצליח ובונים מותג ביטוח דיגיטלי מהפכני |
פיננסים |
איי.די.איי, חברה לביטוח בע"מ |
9 ביטוח |
קישור |
קישור |
|
איך בנינו את מותג האשראי החוץ בנקאי החזק בישראל ? |
Effie Platinum - Sustained success |
מימון ישיר מקבוצת צור-שמיר |
מימון ישיר |
קישור |
קישור |
|
דור חדש של בנות, דור חדש של תחבושות: המיצוב מחדש של קוטקס מביא אותו לשיא בנתח השוק |
טואלטיקה ופארם |
קוטקס |
קבוצת McCann |
קישור |
קישור |
|
בוקר טוב, בזק: פרטנר משתמשת בכוח של המתחרה נגדה וכובשת את קטגוריית הסיבים בישראל! |
תקשורת ומדיה |
פרטנר |
קבוצת McCann |
קישור |
קישור |
|
כוכב הצפון: מהלך התוכן של כביש 6 צפון פורץ את הדרך לשיאים עסקיים חדשים |
רכב ותחבורה |
כביש 6 חוצה צפון |
קבוצת McCann |
קישור |
קישור |
|
פשוט להבין את הכסף של (הצרכן) שלך: Pepperמשנה את מערכת היחסים בין הלקוחות לכסף שלהם – ושובר שיאי גיוס והשקעות של כל הזמנים! |
פיננסים |
Pepper |
קבוצת McCann |
קישור |
קישור |
|
המשביר בתזכורת מטלטלת וחשובה ליום האישה שהכפילה את התרומות לעמותת ל.א לאלימות נגד נשים |
פעילות חברתית וציבורית - מגזר עסקי |
MASHBIR |
קבוצת McCann |
קישור |
קישור |
|
הורגים שתי יונים במכה: איך ביטוח ישיר נלחמים בקומודיטיזציה של שוק הביטוח תוך שינוי שפה אייקונית |
פיננסים |
קבוצת McCann |
ביטוח ישיר |
קישור |
קישור |
|
זה כנראה יגמר בצמיחה של 27%: השפה החדשה של אופטלגין מביאה את המותג לשיאים חדשים |
טואלטיקה ופארם |
קבוצת McCann |
אופטלגין |
קישור |
קישור |
|
גם יפה וגם חכם: לוריאל פריז מאתגרת את עולם משפיעניות היופי הקלאסיות, משדרגת אותן לרמה מדעית ומנחילה ביטחון חדש אצל הצרכנית הסקפטית |
יופי, אופנה וטיפוח |
קבוצת McCann |
לוריאל פריז |
קישור |
קישור |
|
כולנו טבעולים - טבעול מרחיבה את גבולות המותג, כובשת קהלים חדשים ושוברת שיאי מכירות! |
מוצרי מזון |
אוסם נסטלה |
טבעול |
קישור |
קישור |
|
Mastercard Day: איך משבר עולמי ודאטה בזמן אמת יצרו הזדמנות להקמת פלטפורמה צרכנית מבוססת הטבות דיגיטליות - שהפכה למנוע צמיחה עסקי של 100% והזניקה את מאסטרקארד להובלה מותגית של הקטגוריה |
פיננסים |
Mastercard |
Mastercard |
קישור |
|
קישור |
נוטרילון - צומח בקלילות |
טואלטיקה ופארם |
נוטרילון |
קבוצת McCann |
קישור |
קישור |
|
לא מספיק ללחוץ play – צריך לשלוט במשחק: איך מייבלין הצליחו לחדש לדור ה-Z בפלטפורמה הטבעית שלו ואפילו לגרום לו לרקוד בשבילם? |
Media Innovation |
קבוצת McCann |
מייבלין ניו יורק |
קישור |
קישור |
|
המשפחתיזם של ניקול סוחף את הבתים בישראל ו(לא) משאיר אבק למתחרים |
מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ומוצרים לבית |
ניקול |
קבוצת McCann |
קישור |
קישור |
|
ממותג דגני בוקר נשי למותג Wellness חוצה קטגוריות ששווה 700 מיליון ש"ח ב-5 שנים: אסם הופכת את Fitness למותג הצומח ביותר בישראל! |
Effie Platinum - Sustained success |
קבוצת McCann |
Fitness |
קישור |
קישור |
|
תנו כבוד למסורת! חדשנות פוגשת מסורת - ותנובה פוגשת צמיחה דו ספרתית |
מגזרים |
קבוצת McCann |
תנובה מטבח |
קישור |
קישור |
|
המותג הצומח ביותר בישראל מתרחב לקטגוריית החטיפים, עושה מהפכה ומגיע למחזור של 17 מיליון ₪ בשנה! |
מוצרי מזון |
חטיף Fitness |
קבוצת McCann |
קישור |
קישור |
|
ה-Caregivers של הישראלים: מתאגיד תרופות במשבר למותג על שנכנס ללב של הישראלים – המיצוב מחדש של טבע לוקח אותה לשיאים חדשים! |
Effie Platinum - Sustained success |
קבוצת McCann |
טבע |
קישור |
קישור |
|
צמיחה מהאגדות: סיפור על רכיב עדשות משקפי הראייה של קרולינה למקה ברלין שהביא ל-%30 עלייה במכירות |
קמעונאות |
קרולינה למקה ברלין Optic Pro |
קבוצת McCann |
קישור |
קישור |
|
FROM FRAGILE TO LOYAL: איך נספרסו פיצחה את הנוסחה לשימור לקוחות |
מהלכים המבוססים על דאטה ופרסונליזציה |
Nespresso |
קבוצת McCann |
קישור |
קישור |
|
תראו כמה רעש אפשר לעשות: ביסלי משיק שפה ומוצר שמביאים לשיאי נתח שוק ומעמד מותג |
מוצרי מזון |
קבוצת McCann |
ביסלי |
קישור |
קישור |
|
רעות תקני איתי – איך נתנו ערך לקהילה צרכנית וגייסנו אלפי לקוחות ללא הוצאות פרסום |
פיננסים |
קבוצת McCann |
max פיננסים |
קישור |
קישור |
|
הקייס שדניאל עמית לא רוצה שיזכה: ההשקה המטרילה של דומינו'ס מקפיצה את המכירות ב-%30! |
שירותים, נופש ופנאי |
קבוצת McCann |
רשת דומינו'ס פיצה |
קישור |
קישור |
|
בנק דיסקונט | משחקן שולי בזירה שמרנית לשחקן שמוביל את השיח ומאתגר את כללי המשחק |
פיננסים |
בנק דיסקונט |
דיסקונט |
קישור |
|
קישור |
אין, אין, אין... קרם בייגלה?!! ההשקה המפתיעה של במבה וגולדה מטריפה מדינה שלמה |
מוצרי מזון |
קבוצת McCann |
במבה |
קישור |
קישור |
|
בדיקה בדיקה |
Business to business - מהלכי שיווק |
בדיקה |
בדיקה |
קישור |
קישור |
|
'חודש חוסר המודעות' לסרטן השד - עמותת 'אחת מתשע' פורצת את חומת הפחד והאדישות! |
פעילות חברתית וציבורית - עמותות |
עמותת 'אחת מתשע' |
עמותת 'אחת מתשע' |
קישור |
קישור |
|
מנכים לגיבורים: איך השגנו, אחרי 72 שנה, יום הוקרה ממלכתי לנכי ופצועי צה"ל. |
פעילות חברתית וציבורית - עמותות |
הידידים של ארגון נכי צה"ל |
יום ההוקרה הממלכתי לנכי ופצועי צה"ל |
קישור |
קישור |
|
מהחזון ועד המקום הראשון: חברת דמרי ממתגת את עצמה מחדש וסוגרת את השנה הטובה בתולדותיה |
נדל"ן ותשתיות |
דמרי |
דמרי |
קישור |
קישור |
|
מהחזון ועד המקום הראשון: המיתוג מחדש שהביא את דמרי לשנה הטובה בתולדותיה |
נדל"ן ותשתיות |
דמרי |
דמרי |
קישור |
קישור |
|
מלחמות הצבע: כך הפכנו לראשונים בתפיסת החדשנות והטכנולוגיה בקטגוריית הצבע והבאנו לגידול של 10% במכירות נירלט! |
מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ומוצרים לבית |
נירלט |
נירלט אקווניר |
קישור |
|
קישור |
כולם ב-yes+ עכשיו | ברוכים הבאים לעידן ה- IP סיפור המהפך האסטרטגי של yes שהשיב אותה לפסים של צמיחה והפך אותה מחברת לווין לחברת IP המספקת את שירות ה-Streaming המוביל בישראל, (עם מעל 275,000 מנויים כיום!) |
Effie Platinum - Sustained success |
yes |
+yes |
קישור |
|
קישור |
"מישהו לצעוד איתו, כל הדרך אל הפרס" מפעל הפיס מחזיר את היוקרה לספרות הישראלית ומעלה את קרנו של פרס ספיר |
פעילות חברתית וציבורית - מגזר עסקי |
מפעל הפיס |
פרס ספיר |
קישור |
קישור |
קישור |
תדיראן, שולטים גם באיכות האוויר! |
מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ומוצרים לבית |
תדיראן מוצרי צריכה וטכנולוגיה |
תדיראן |
קישור |
קישור |
|
איך דלתא הזמינה את הנשים בישראל לתת ביטוי לשונות שלהן עם תחתונים 720 המתאימים את עצמם לגזרה הייחודית של כל אישה |
יופי, אופנה וטיפוח |
דלתא גליל |
תחתונים 720 סטרץ' |
קישור |
|
קישור |
My TV – כל אחד וה- yes שלו |
מוצרים דיגיטליים ואוטומציה |
yes |
+yes |
קישור |
|
קישור |
yes+ 2.0 איך הכפלנו את מספר מנויי ה- IP של yes תוך שנה, הפכנו לשירות ה- streaming המוביל בישראל והחזרנו את yes לפסים של צמיחה ויעילות |
תקשורת ומדיה. |
yes |
+yes |
קישור |
|
קישור |
איך הפכנו את פייבוקס משחקן קטן לאפליקציה הנמצאת על כל סמארטפון שני בישראל |
מוצרים דיגיטליים ואוטומציה |
פייבוקס בע"מ |
אדלר חומסקי&ורשבסקי GREY |
קישור |
|
קישור |
פלאפון + | איך ביססנו את פלאפון כמובילה בטכנולוגיית ה-5G |
תקשורת ומדיה |
פלאפון |
פלאפון דור 5 |
קישור |
|
קישור |
מסתבר שאין תחליף לחוויית קנייה: יוחננוף מהמרת על חווית הטריות בסניף וזוכה בכל הקופה. |
קמעונאות |
יוחננוף |
יוחננוף |
קישור |
קישור |
|
איך חברת החשמל יצאה לדרך חדשה והפכה ממונופול דרסני לחברה מתקדמת ואכפתית |
נדל"ן ותשתיות |
חברת החשמל |
הרפורמה בחברת החשמל |
קישור |
|
קישור |
”Genesis – Beyond Expectations" שוברת את כללי המשחק בשוק היוקרה השמרני עם שנת השקה חסרת תקדים! |
רכב ותחבורה |
כלמוביל |
GENESIS |
קישור |
|
קישור |
איך הכנסנו את הישראלים ל- SOFTY ZONE והבאנו לצמיחה של 30% במכירות |
קמעונאות. |
דלתא גליל |
פיג'מות מקולקציית הSOFTY |
קישור |
קישור |
קישור |
The Jewish Revolution – איך הפכנו יהדות עתיקה, כבדה ואפורה לאטרקציה חווייתית לכל המשפחה |
פעילות חברתית וציבורית - עמותות |
אנו - מוזיאון העם היהודי |
אנו - מוזיאון העם היהודי |
קישור |
קישור |
|