התקשרו היום! 077-5719588 | yael@effie.org.il
Mastercard Day:
איך משבר עולמי ודאטה בזמן אמת יצרו הזדמנות להקמת פלטפורמה צרכנית מבוססת הטבות דיגיטליות - שהפכה למנוע צמיחה עסקי של 100% והזניקה את מאסטרקארד להובלה מותגית של הקטגוריה
עד 2020, היתרון המבדל ומנוע הצמיחה המותגי והמסחרי של מאסטרקארד התבסס על "החוויה הגלובלית" וסליקה של רכישות במט"ח בחו"ל. אך אז הגיעה הקורונה… שוק התעופה נסגר, ומנוע הצמיחה המרכזי התרסק.
בצעד מהיר וחסר תקדים, הוחלט לבנות מנוע צמיחה חדשני, מבוסס דאטה בזמן-אמת, שיצור קשר בלתי-אמצעי עם הצרכן ויעניק ערך מוסף באמצעות פלטפורמה צרכנית דיגיטלית, הכוללת מגוון הטבות רחב באתרי איקומרס בינלואמיים ומקומיים מובילים.
Mastercard Day אפשרה למאות-אלפי מחזיקי כרטיס מאסטרקארד ליהנות מהטבות ייחודיות מידי חודש, ביום קבוע, וללא תלות בגובה השימוש בכרטיס – ולהקל את ההתמודדות עם "הקורונה הכלכלית".
המהלך קודם בקמפיין חודשי, והתבסס על דאטה לביסוס מוּדעות והנעה לפעולה בשילוב כלים דיגיטליים, פרוגרמטיים ופעילות משפיענים. החשיפה הויראלית וה-Owned Media שמינפנו בנכסי השותפים הצליחה לייצר 4X על ההשקעה החודשית הממוצעת ולהוות מכפיל כוח לפעילות.
התוצאות לא איחרו להגיע: מדינה שלמה הפכה את ה-10 לחודש לחגיגת הטבות אונליין שמסייעת בהתמודדות עם כלכלת הבית במשבר.
תוך שנה בלבד - עליה של 100% ביעדים העסקיים, מעל 80% מהמתנסים בפלטפורמה מפגינים נאמנות עם מעל לשני שימושים וזינוק בכל המדדים המותגיים. בנוסף, לאור ההצלחה הוחלט לשכפל את המהלך למדינות נוספות.
המהלך הפך לקטר הצמיחה הדו-ספרתית של מאסטרקארד וסלל את הדרך להובלה מותגית בקטגוריה ולחיזוק התפיסה של מאסטרקארד ככרטיס האשראי הרלוונטי ביותר לשליפה גם בנקודת המכירה הפיזית!