התקשרו היום! 077-5719588 | yael@effie.org.il

הובלה זה בטבע שלנו: “לילי בטבע” שובר שיאים של כל הזמנים

הובלה זה בטבע שלנו: “לילי בטבע” שובר שיאים של כל הזמנים משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קבוצת McCann, הורדת מצגת מכירים את זה שאתם מטיילים עם כל המשפחה בחיק הטבע, השמיים כחולים, הציפורים מצייצות, כולם מבסוטים, ופתאום – “יש לי קקי!”. והילד שלכם ממש לא יכול להתאפק. מה עושים עכשיו? איזה סרט. לילי, מותג […]

נוטרילון – צומח בקלילות

נוטרילון – צומח בקלילות משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: נוטרילון, הורדת מצגת תמ”ל – תחליף מזון לתינוקות. אין קטגוריה עם יותר חששות, לבטים ונקיפות מצפון מקטגוריית התמ”ל בישראל ועל כן אין קטגוריה שכל כך קל בה לצרכנים לבחור את המותג הוותיק, המוכר והידוע וכל כך קשה לשכנע אותם לנסות משהו אחר. זה היה האתגר […]

דור חדש של בנות, דור חדש של תחבושות: המיצוב מחדש של קוטקס מביא אותו לשיא בנתח השוק

דור חדש של בנות, דור חדש של תחבושות: המיצוב מחדש של קוטקס מביא אותו לשיא בנתח השוק משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קוטקס, הורדת מצגת “מהלך אג’נדה”, “להתחבר לשיחה”, “לעורר השראה” – כל אלו הפכו בשנים האחרונות למונחים שגורים בחדרי הישיבות ולשאיפה נכספת של כמעט כל אשת שיווק עבור מותגיה. אבל לצד זאת, מדובר […]

דור חדש של בנות, דור חדש של תחבושות: המיצוב מחדש של קוטקס מביא אותו לשיא בנתח השוק

דור חדש של בנות, דור חדש של תחבושות: המיצוב מחדש של קוטקס מביא אותו לשיא בנתח השוק משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קימברלי קלארק ישראל, הורדת מצגת “מהלך אג’נדה”, “להתחבר לשיחה”, “לעורר השראה” כל אלה מונחים שגורים בחדרי הישיבות ושאיפה נכספת של כל איש שיווק. אבל מדובר בשדה מוקשים! ככל שהשיחה רלוונטית, היא לרוב […]

כוחו של מנהיג: האגיס "מושך למעלה" ובורא סגמנט חדש בקטגוריית החיתולים שהופך למנוע צמיחה של המותג

כוחו של מנהיג: האגיס "מושך למעלה" ובורא סגמנט חדש בקטגוריית החיתולים שהופך למנוע צמיחה של המותג משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: קימברלי קלארק ישראל, הורדת מצגת האגיס מצא עצמו בפני מציאות קשה: שוק החיתולים מוצף בשחקני VFM, הרשתות משיקות מותגי PL והופכות משותף למתחרה. פונקציונליות הופכת לחזות הכל ועל הקטגוריה משתלט שיח של מחיר […]

: טרזמָה או טרזמֶה? איך הצלחנו להפוך שם מורכב למטבע לשון ולהחזיר את המותג למסלול של צמיחה, פשוט מאוד- בעזרת השם

: טרזמָה או טרזמֶה? איך הצלחנו להפוך שם מורכב למטבע לשון ולהחזיר את המותג למסלול של צמיחה, פשוט מאוד- בעזרת השם משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: יוניליוור, הורדת מצגת בשנת 2016 נחת בישראל מותג השיער טרזמה. המותג שמבוסס בשוק האמריקאי, הגיע לקרב קשה מול מותגים מבוססים ומוכרים בישראל, אליהם הצרכניות התרגלו ופשוט לא הצליח […]