

ZUZU – אפליקציית הספורט החינמית, שגרמה לישראלים להתחיל לזוז ולשתות קפה טורקי עלית!
משרד פרסום: באומן בר ריבנאי, חברה: שטראוס עלית, הורדת מצגת
הרקע:
קפה טורקי עלית הוא אחד ממותגי העל בישראל וחלק בלתי נפרד מהטעם הישראלי כבר 52שנה. האתגר: החדשנות בענף הקפה, בין אם מדובר במכונת נספרסו או כוס קפה קופיקס ב-5 שקלים, הפכה את שתייני הקפה הטורקי מבחינה תפיסתית לפחות עדכניים ויותר מבוגרים. ואכן, בשנים האחרונות פחות ופחות צרכנים חדשים צעירים בגילאי 18-30 נכנסים לקטגוריה.
המהלך השיווקי עסקי:
בשנים האחרונות השקענו משאבים ופעלנו באופן עקבי בכדי להעלות את המודעות ליתרונות של צריכת קפאין לפני פעילות ספורטיבית, ולייצר קישור תפיסתי בין קפה טורקי עלית לבין זירות ספורט. אך בעידן שבו התחרות על תשומת הלב הצרכנית היא עצומה, הבנו שעלינו לקחת את החיבור הנ”ל צעד אחד קדימה ולייצר פתרון בדמות Utilityאמיתי; כלי חדשני שיהפוך את קפה טורקי עלית לחלק אינטגראלי מעולם התוכן של כל מתאמן קיים או פוטנציאלי שייצר ערך ממשי לצרכן. הרעיון היה השקת אפליקציית ZUZU, אפליקציית הכושר המקצועית המקומית הראשונה בעברית, המציעה סדרת אימונים מותאמת למשתמש, כולל אפשרות להירשם בחינם לאימונים עם מדריך מוסמך.
התוצאות:
אפליקציית ZUZUהפכה ללהיט ובתוך כ-3 ימים מאז ההשקה הרשמית, נכנסה למקום הראשון בישראל בapp store! מעל ל-140,000 איש הורידו את האפליקציה ומעל ל-80,000 התנסו בה, כאשר המורידים ציינו לטובה את קלות השימוש, מגוון האימונים, והמוטיבציה שהיא מעוררת. והכי חשוב: בעקבות המהלך, ביססנו את הקשר בין קפה טורקי עלית לבין עיסוק בפעילות ספורטיבית.
![]() |
![]() |
![]() |
עינב גולן, מנהלת מותג קפה טורקי עלית | טליה בבאי, מנהלת תחום קפה טורקי עלית | אמיר יפרח, מנהל חטיבת שיווק |