

yesQuattro – כי הזמן קצר והצפייה מרובה!
משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: DBS שירותי לוויין, הורדת מצגת
הרקע
בשלהי 2004 הוצג המונח Fomo – Fear Of Missing Out, החשש שלא ניהלנו את הזמן נכון ושכעת אחרים נהנים מחוויה מרגשת, חשובה או מעניינת יותר בלעדינו. הנתונים הראו שגם צופי yes מיישרים קו עם המגמה העולמית ונמצאים במרדף מתמיד אחרי שיחת היום – אחוז הצופים בתכנים מוקלטים גדל משנה לשנה והגיע ב- 2015 לשיא חסר תקדים. מאז ומתמיד ידענו ב- yes להקשיב יותר טוב מכולם לצרכים המשתנים של הלקוח ולראות את הנולד. כחלק מאסטרטגיה זו, אנו מפתחים באופן תדיר טכנולוגיות המותאמות להרגלי הצפייה המשתנים הללו.
המהלך השיווקי-עסקי
כדי לעזור ללקוחותינו “לסגור את החור” שהם מסתובבים איתו, השקנו לראשונה בישראל את yesQuattro – ממיר דיגיטלי מתקדם המקליט באופן אוטומטי שבוע אחורה את כל התכנים בשני ערוצים במקביל בשעות ה- Prime Time + 4 ערוצים נוספים, תוך צפייה בערוץ שביעי במקביל.
התוצאות
בשנה מאתגרת ביותר, עם כניסתן של שתי מתחרות חדשות לשוק ובתקופה בה שינויים טכנולוגיים מזעזעים את הענף כולו, הצלחנו לחזק את נאמנות הלקוחות במהלך חדשני שסייע לצמיחה בהכנסות! שירותי הממיר החדש של yes העלו שביעות רצון ו- ARPU בקרב המשדרגים וסייעו להעלות את סל צריכת התוכן של לקוחות החברה. מהלך השקת yesQuattro מהווה צעד נוסף ומשמעותי בביסוסה של yes כחברת הטלוויזיה המובילה בישראל, החותרת להציע ללקוחותיה את חווית הצפייה הטובה ביותר.
![]() |
![]() |
|
רון איילון, מנכ"ל yes | אורי גל, סמנכ"ל שיווק yes |