yes עם מי לגדול – מייצרים טלוויזיה אחרת לילדים ומנצחים את הקרב על המשפחות הצעירות

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: DBS שירותי לוויין , הורדת מצגת

הרקע: כל הורה מכיר את תחושת האשמה שתוקפת אותנו כשאנחנו מושיבים את הילד שלנו מול הטלוויזיה. אמנם מדובר בפתרון קסם להשגת שקט, אבל לא פעם זה נתפס כאקט לא חינוכי. אבל מה אם הייתה טלוויזיה אחרת? כזו שמלמדת את הילד ומעשירה אותו ומעניקה לנו ההורים ביטחון ושקט נפשי? בתקופה שבה התחרות בשוק הטלוויזיה רק מתעצמת והמשפחות הצעירות הפכו לקהל האסטרטגי והמחוזר בקטגוריה, אנחנו ב-yes הצלחנו ליצור טלוויזיה אחרת שמבוססת על הצרכים האמתיים שלהם, ולהגדיל את הערך והתפקיד של yes בעולמם.

המהלך השיווקי: יצרנו עולם תוכן לימודי ואיכותי. כזה שהילדים נהנים לראות וההורים שמחים לתת. תוכן שמעניק לילדים חוויה לימודית וחינוכית אמיתית ופותר להורים את הדיסוננס שהם חווים לגבי צפיית הילדים בטלוויזיה. התכנים, שנבנו בהתאם לתוכנית הלימודים בגנים, ייצרו גשר לשיחה בין ההורים לילדיהם סביב החוויות בגן.

התוצאות: גם בתקופה בה השוק מדבר רק מחיר, אנחנו ב-yes  שוב הוכחנו שתוכן איכותי הוא הערך הגבוה ביותר: לא רק שחיזקנו את תפיסת ה-VFM שלנו ב-40% והורדנו את אחוזי הנטישה בקרב סגמנט המשפחות הצעירות ב-26% – הגדלנו את מספר המשפחות הצעירות שהצטרפו ל-yes ב-8%!
מהלך זה ממשיך לבסס את yes לא רק כמותג התוכן המוביל והאיכותי בארץ, אלא גם כמותג שמבין ומכיר את לקוחותיו ויודע לספק להם את המענה הטוב, האיכותי והמשמעותי ביותר.

 

 

אורי גל, סמנכ
אורי גל, סמנכ"ל שיווק yes