VEET GIRL – כך הפכנו את VEET למותג של בנות הנוער בישראל

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: Reckitt Benckiser , הורדת מצגת

בשנת 2016 עמדנו מול אתגר קשה ביותר – מצד אחד, ההבנה כי מנוע הצמיחה של המותג נמצא בקרב קהל הנערות הצעירות (POME  12-16) עם כניסתן לקטגוריה. מהצד השני, מחסום השיח התרבותי על נושא הסרת השיער, שנתפס לא “סקסי” ולא לגיטימי. ואם לא די בכך, מדובר בקהל בהפרעת קשב מתמדת, שמסוגל לעכל מסרים באורך שניות בודדות. בלב הפתרון האסטרטגי שבזכותו עמדנו באתגר בהצלחה רבה עמדה התובנה כי בנות דור ה Z לכודות במתח מתמיד בין חוסר הביטחון לגבי גופן לבין החלום להיות מפורסמות. הפיצוח התקשורתי: VEET  מאפשר לך להיות עצמך ומי שאת חולמת עליה – בעת ובעונה אחת! הפיצוח הקריאטיבי: הכירו את VEET GIRL. המנגנון: בכל חודש משתלטת נערה אחרת על נכסי המותג ודרכה אנו מתקשרים את ערכי המותג ומוצריו. השקת הקונספט: בארבעת החודשים הראשונים עבדנו עם ארבע מובילות דעה שכל נערה מתבגרת מכירה. בהמשך השנה נתנו במה לבנות אנונימיות לחלוטין, בכל חודש יצאנו במהלך לבחירת ה- VEET GIRL של החודש הבא. כך הפכו את העוקבות שלנו למובילות דעה.

והתוצאות? המהלך במגוון הפלטפורמות (אינסטגרם, פייסבוק, סנאפצ’אט, מיוזיקלי) הביא אותנו לעשות את הבלתי ייאמן – בתקציב זעום ובדיגיטל בלבד הפכנו ויראליים ברשת, נתחי השוק זינקו והאהדה כלפי המותג גברה עד כדי פתיחת עמוד מעריצות ל VEET באינסטגרם – כבשנו את הPOME!

קרן דיק ארמר, מנהלת תחום well being
קרן דיק ארמר, מנהלת תחום well being