PEPPER – אל תקרא לי צרכן! האונבורדינג הפרסונלי הראשון

משרד פרסום: McCann Tel Aviv, חברה: PEPPER, הורדת מצגת

כולנו לקוחות שבויים של איזה בנק שפעם פתחנו בו חשבון ונשארנו מאז. למה? כי מעולם לא היתה סיבה מספיק טובה לעבור – עד עכשיו. אל השוק הסטגנטי הזה נכנס PEPPER כמו משב רוח מרענן – והביא בשורה מסוג חדש! בנקאות שכולה באפליקציה. זמינה, פשוטה, חכמה ונוחה – ואפילו ללא עמלות עו״ש.

ב-PEPPER הבינו שישנו מחסום נוסף שחייבים לשבור כדי לכבוש באמת את ליבם (וכיסם) של הצרכנים. גם אחרי שהשתכנעו והורידו את האפליקציה, רבים נרתעים מהבירוקרטיה, מתעצלים, חוששים שהתהליך ארוך מלחיצת כפתור – ונוטשים באמצע. איך נגרום להם להוריד את האפליקציה וגם לסיים את תהליך ההצטרפות מבלי לנטוש באמצע? בקיצור: מוצר חדשני ופורץ דרך זה טוב ויפה – אבל בלי אונבורדינג חדשני בעצמו, לא עשינו כלום!

זיהינו הזדמנות להציע תהליך שאף בנק אחר לא יכול להציע ולכבוש את הצרכנים בחוויה שתנפץ עוד מוסכמה בעולם הבנקאות המיושן. לקחנו את המדיה הדיגיטלית והשתמשנו בה בצורה ייחודית שתבהיר לצרכן: PEPPER זה אחרת – ובול בשבילך! לשם כך תוכנן מסע משפך מדיה פרסונלי ואדפטיבי – שמתאים בכל שלב ושלב את הוידאו הנכון (מתוך מאות) למצטרף הפוטנציאלי, בדרכו להיפרד מהבנק המסורתי ולפתוח חשבון דיגיטלי ו-ורדרד.

התוצאות: PEPPER הצליח להעיר את קטגורית הבנקאות הקפואה, להוביל ל-220 אלף הורדות ולהניע עשרות אלפים לסיים את התהליך – ולהצטרף!

נועה גוטפריד- Head of Marketing ונסה אייל- VP Marketing & Sales ערן בר יוחאי- Head of Creative and Content
נועה גוטפריד- Head of Marketing ונסה אייל- VP Marketing & Sales ערן בר יוחאי- Head of Creative and Content