התקשרו היום! 077-5719588 | gali@effie.org.il

PayBox החדש – יותר טוב מבנק: איך הצענו 3% ריבית על היתרה והגדלנו את יתרות הלקוחות ב-25% ואת כמות המשתמשים ב-185%

משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: פייבוקס בע"מ, הורדת מצגת

PayBox הצליחה להפוך מאפליקציית העברות כספים פשוטה לאלטרנטיבה לבנקים, באמצעות מהלך שהציע 3% ריבית על יתרות הלקוחות – יתרון ברור לעומת חשבונות עו”ש.

האתגר היה להתחרות בביט, ששלטה בשוק עם נתח של 80%, ולמצוא בידול משמעותי. PayBox כבר הייתה מלכת התשלומים הקבוצתיים, אך רצתה להרחיב את השימושים בה ולמצב אותה כפלטפורמה פיננסית רחבה.

המהלך השיווקי הציג את PayBox כ**”יותר טוב מבנק”**, תוך שימוש בפרזנטור מרגי שהדגיש את המעבר לתודעה פיננסית חדשה. הקמפיין כלל שילוב במדיות רחבות – טלוויזיה, שילוט, עיתונות ודיגיטל, לצד קמפיינים צ’אלנג’ריים שהציבו את הבנקים כמפסידים.

התוצאות העסקיות היו יוצאות דופן: מספר מנפיקי כרטיסי האשראי של PayBox גדל ב185%, יתרות המשתמשים באפליקציה זינקו ב25% בתוך 3 חודשים, והמותג השיג מודעות בלתי נעזרת של 70%. בנוסף, אחוז המשתמשים הפעילים גדל ל56%, ו-44% מהלקוחות הכירו את תכונת הריבית החדשה.

PayBox לא רק יצרה שינוי תפיסתי והביאה את הבנקים להגיב, אלא גם הגדילה משמעותית את בסיס המשתמשים, תוך יצירת פלטפורמה פיננסית אמינה ונחשקת בשוק התשלומים והבנקאות היומיומית.