התקשרו היום! 077-5719588 | yael@effie.org.il

Oral B -צחצחת ולא נפסלת? תאמין

משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, חברה: פרוקטר אנד גמבל, הורדת מצגת

 

רקע:
Oral-B מובילה כיום את שוק מברשות השיניים בעולם ובישראל, הצרכן הישראלי לא ממהר לאמץ מברשות שיניים חשמליות וו-Oral-B מתקשה לצמוח .
זיהינו הזדמנות לחזק את מברשות השיניים החשמליות של Oral-B במגזר החרדי תוך מתן מענה מושלם לצרכיהם.
כשמדובר במגזר החרדי, יש רק יום אחד בשנה שפחות מ-100% צחצוח – לא מספיק עבורו

הרעיון הגדול: 
לוקחים בעלות על סיטואציית הצריכה הכי רלוונטית לקהל החרדי – יום כיפור ומזכירים את החשיבות של 100% ניקיון השיניים לפני הצום. 
שלב א |  משיקים מברשת Oral-B GENIUS | הכי אפקטיבית לשימוש לפני תחילת הצום.

שלב ב | יוצאים לניסוי “הארוחה המפסקת” | תוצאות הניסוי נבדקו על ידי רופא שיניים אשר אישש את הטענה ש- Oral-B GENIUS מבטיח 100% ניקיון שיניים לעומת ידני.

שלב ג | מקבלים גושפנקא רבנית ל- Oral-B GENIUS 

שלב ד | מפיצים את בשורת “צחצוח כהלכה” של Oral-B GENIUS ממש לפני כניסת הצום ועולים עם מודעות בעיתונות לפני כיפור ובאנרים על כל התכנים והכתבות ברשת הנוגעים לצום.

שלב ה | מרחיבים את הפנייה לציבור המסורתי ולוקחים חסות על מערכון מוכר  בכיכוב שחקני ה”פרלמנט” כדי להעביר לצמים את ההשלכות של שיניים לא נקיות 100% לאחר המפסקת.

תוצאות:

·         גידול של 40% במכירות סגמנט החשמליות

·         הקפצנו את מכירות החשמלית Oral-B GENIUS ב-87% ביחס לאשתקד

 

לירון שיפטר- מנהלת שיווק
לירון שיפטר- מנהלת שיווק